Khamis, April 07, 2011

...Warga Kelantan Ni Nak Di Nobatkan Sebagai Wakil Rakyat Sarawak???...

Humak ai! Macam siot je calon Parti Angguk Saja ni rupanya ye. Banyak jugak dia buat masalah kat tempat orang ni.

Semalam dia dah kantoi bukan orang tempatan. Orang dari Kelantan, tapi bertanding dekat tempat orang. Macam orang tempatan ni takde je dibuatnya.

Dah la semalam dia bising - bising kat dalam Dewan Penamaan Calon, kata calon BN gagal menyerahkan penyata kewangan pilihanraya yang lalu.

Rupanya, dia sendiri pun ada masalah jugak. Dengar kata si Noraini Hamzah ni ada berhutang dengan Amanah Ikhtiar Malaysia.

Tapi tak banyak. Dalam RM 3000.00 je katanya. Alahai, pinjam RM 3ribu pun tak boleh nak bayar ke? Kalau tak boleh bayar, buat apa dia buat pinjaman?

Kalau RM3,000 pun dia tak ada, macam mana dia nak bertanding dalam Pilihanraya Negeri ni? Mana dia dapat duit nak bayar 'wang pertaruhan' bagi melayakkan dia bertanding?

Ini sah dapat 'sponsor' dari mana - mana Datuk ni. Kalau tak, macam mana dia boleh bertanding semalam? Kira ada jugak la orang sponsor. Ingatkan duit sendiri.

Ke dia buat pinjaman 3K tu untuk bayar duit pendahuluan tu? Entah apa - apa la si Noraini ni. Tak de kemampuan nak jugak bertanding. Buat menyusahkan diri sendiri je. 

Lepas tu kalau menang nanti, menyusahkan orang lain pulak. Baik tak payah menang lansung. Macam haram, perangai tak semenggah lansung. Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: ,

2 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping