Ahad, Jun 05, 2011


Dah tak dapat dinafikan lagi bahawa PAS sekarang ni hanya sekadar kuda tunggangan kepada PKR dan DAP semata - mata.

Nak pulak selepas keputusan pemilihan Jawatankuasa mereka yang baru diadakan minggu ni. Tepuk tangan puak - puak PKR dan DAPigs sebab semua barisan ulama telah berjaya disingkirkan.

Mana tak bertepuk tangannya. Lepas ni lagi senang la kerja mereka nak buat. Dah tak timbul dah isu Kerajaan Perpaduan sebab semua yang terpilih tu membantah isu tersebut.

Buktinya jelas apa bila salah seorang Ahli Parlimen PKR ni turut menyokong secara tak lansung kenyataan dari laman twitter ini.

Adakah sebelum ini PAS dibelenggu dan dijajah oleh puak - puak Pro Ulama sahaja? Bukankah itu jugak dasar perjuangan mereka?

Sekarang PAS nak nafikan apa lagi? Dah memang sah mereka sendiri yang menolak kepimpinan Ulama. Dan ianya sudah terbukti kini.

Lepas ni, PAS tak layak nak menunding jari kepada orang lain sekiranya syiar Islam gagal dilaksanakan didalam Malaysia kerana mereka sendiri mengkhianati perjuangan tersebut.

Tahniah Semut ucapkan kerana PAS berjaya menggadaikan prinsip dan dasar perjuangan yang mereka dokongi selama ini.

Lepas ni, jangan marah la kalau rakyat terutamanya yang beragama Islam terus menolak PAS kerana ianya adalah disebabkan kebodohan mereka sendiri!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping