Halaman

Sabtu, Januari 21, 2012

ANUGAY TOLONG BOCORKAN RAHSIA DIA SENDIRI!!!


Inilah akibatnya kalau bercakap dengan bangga dan riak sampaikan rahsia dia sendiri pun dibocorkan jugak untuk pengetahuan orang ramai.

Salah satu rahsia yang Si Ketua penipu tu dah dedahkan semalam ialah sikap BONGOK dia yang melampau - lampau dalam mempertahankan isu BBC dia sebelum ini.

Semalam, Semut dah bagi komen pasal kenyataan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu dalam Majlis Kesyukuran dirumah dia yang turut menghalalkan perselingkuhan. (Klik Sini).

Sekarang kita tengok pulak satu lagi rahsia dia yang telah didedahkan semalam. Kata dia, jika Pakatan Pembangkang jadi Kerajaan beberapa undang - undang akan dipinda.

Undang - undang ni dianggap lapok dan ketinggalan zaman. Ianya wujud hanya untuk mengaibkan seseorang sahaja.
"Memang undang-undang yang ada 377(B) ka, C ka, ini memang archaic (lapok). Digunakan untuk aibkan orang. Digunakan untuk musuh politik.


"Ada saya sebut undang-undang Islam, undang-undang syariah. Ada saya sebut pertahankan sodomy, tidak. Saya kata, undang-undang yang ada.



"(Orang) tanya saya, bila kita berkuasa, boleh kita pinda. Ya, saya akan pinda. Apa pasal tidak boleh pinda undang-undang yang ada sekarang. Kita pinda supaya pastikan ia tidak bermaksud untuk menghina orang," katanya.
Ingat balik. Si Karpal Whilchar tu sendiri cakap yang perbuatan Liwat terhadap Si Mohd Saiful tu berlaku atas dasar suka sama suka. Bukan secara paksa.

Kalau kita tengok definasi Seksyen 377 (B) menjelaskan bahawa seseorang yang melakukan perbuatan seks luar tabiie dengan kerelaan boleh dihukum penjara selama 20 tahun.

Dalam erti kata lainnya, Si Ketua Penipu tu memang berhasrat nak pinda undang - undang perbuatan luar tabii ni walaupun ianya dilakukan secara sukarela.

Jadi, sekiranya perbuatan liwat tu memang berlaku seperti mana yang dinyatakan oleh Si Karpal Whilchar sebelum ini, maka Si Ketua Penipu tu masih bersalah sebab dia meliwat. 

Cuma dia tak liwat secara paksa. Tapi, kalau dah meliwat tu, tetap meliwat la jugak!!! Tak kira dalam cara apa sekali pun. Dia memang sah seorang Peliwat!!!

Takkan cakap Si Karpal Whilchar tu pun dia tak percaya jugak!!! Kalau dia sendiri pun tak percaya, menda jadahnya dia ambik Si Karpal Whilchar tu jadi Peguam dia!!! Kan BONGOK namanya tu!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.