Selasa, April 10, 2012


Ini jenis pemimpin apa ni? Asyik sangat GILA KUASA sampai keluarga sendiri pun dia sanggup sisihkan. Macam tu ke dia nak jadi contoh kepada rakyat?

Tak heran la kenapa dia asyik jadi sasaran sejak akhir- akhir ni. Bukan setakat jadi sasaran pihak lawan, malah turut jadi sasaran diantara ahli parti sendiri.

Mungkin Si Timbalan Presiden yang SOMBONG GILA KUASA ni tak tahu bahawa semua yang berlaku itu adalah khifarah dari Allah kerana engkar terhadap ibunya.

Sudah la dia tolak keluarga dia ke tepi dan tidak mengendahkan mereka. Malah dia juga tidak menghiraukan maruah keluarga dan agamanya sendiri. 

Jangan cerita la pasal diri dia. Memang sah dia tak de maruah dan harga diri sebab itu pun sanggup dijual semata - mata untuk kuasa!!!

Sikap orang macam ni ke yang nak kita nobatkan sebagai pemimpin dimasa akan datang? Bukannya dia setakat tak pedulikan rakyat, malah keluarga pun dia abaikan jugak!!!

Itu pun dia masih tak sedar diri lagi? Masih jugak dia MABUK dengan KUASA dan sering menunding jari serta menyalahkan orang lain??? Ini baru betul DASAR TAK SEDAR DIRI!!! Jenis manusia macam ni, tak layak lansung dijadikan sebagai Pemimpin!!!
PETALING JAYA: Keluarga Azmin Ali mahu beliau segera meninggalkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Ibunya, Che Tom Yahaya berkata, Azmin akan menjadi individu yang lebih baik jika semua pengaruh buruk ini dapat dijauhi.
"Setiap kali selepas solat, saya akan berdoa dengan Allah agar membebaskan anak lelaki saya daripada Anwar dan beliau kembali ke jalan yang benar," katanya.
Che Tom, 78, berkata, berbanding enam anaknya, dia melalui pengalaman yang sangat sukar ketika melahirkan Azmin.
"Namun ia lebih menyakitkan apabila melihat anak saya meninggalkan kami," katanya sambil menambah kali terakhir Azmin melawatnya, Ogos lalu.
Sementara itu, adik Azmin, Ummi Hafilda berkata dia akan menghentikan semua bentuk serangan peribadi terhadap abangnya sekiranya beliau meninggalkan Anwar demi kebaikannya.
"Saya sedang mengumpul bukti untuk mendedahkan semua keburukan abang saya, isterinya, Shamsidar Tahrin dan Anwar.
"Ibu juga telah bersetuju untuk bercakap mengenai Azmin pada satu sidang media. Namun jika Azmin menjauhkan diri daripada Anwar, saya akan berhenti berkempen.
"Apa yang saya mahu adalah abang saya kembali kepada dirinya yang dulu,” katanya sambil menambah Azmin yang Timbalan Presiden PKR merupakan sekutu Anwar yang paling kuat. - myStar Online
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Azmin anak derhaka!!

    PENDUDUK FLAT 4 TINGKAT KERINCHI UCAP TERIMA KASIH KEPADA NURUL IZZAH!! Baca di sini..

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. MAK TOM[ibu azmin]mungkin tak rela anaknya menyertai pr.kalau dikaji pada umurnya beliau pernah menyaksikan bagaimana ALMARHUM TUNGKU ABD RAHMAN berusaha menuntut kemerdekaan daripada kerajaan british.ada kemungkinan beliau juga sama sama bertungkus lumus dengan orang orang sezamannya berusaha memberi sokongan sepenuhnya kepada AL MARHUM TUNGKU.ada kemungkinan beliau juga mengorbankan harta benda beliau untuk dijadikan modal perbelanjaan AL MARHUM pergi keENGLAND untuk menghadiri kepersidangan COMMONWELL demi menuntut kemerdekaan negara MALAYSIA.sekarang ini MALAYSIA dah pun MERDEKA.mungkin beliau berasa amat gembira dan amat selesa dengan keadaan sekarang ni tetapi mungkin beliau merasa sedih semula apabila melihat anaknya azmin mencari jalan supaya negara ini dijajah semula.sebab itulah dia sangat marah dengan anaknya ini yang bertindak sedemikian rupa kerana dia tahu perbuatan anaknya ini bolih menyebabkan negara ini dijajah semula.kita pasti BELIAU[ibu azmin]cukup faham dengan perjalanan[prosider]POLITIK.sebab itulah beliau tidak setuju denga perbuatan anaknya ini [azmin].

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping