Sabtu, Februari 23, 2013


Hek eleh!!! Dah memang Si Karpal tu bodoh, nak buat macam mana. Terima je la hakikat. Takkan tu pun diorang tak faham jugak kot?

Dah memang terang, jelas dan nyata bahawa Si Karpal Whilchar tu bodoh. Dah tau Si Ketua Penipu tu Kaki Peliwat, nak disokong buat apa lagi?

Yang pemimpin lain dalam DAPigs tu diorang bukannya reti buat kerja. Dah nama pun puak - puak Ultra Chuvinist. Diorang peduli apa dengan Si karpal tu.

Bagi diorang, Si Karpal tu hanya ibarat patung je untuk dipermain - mainkan oleh diorang. Itu je fungsi Si Karpal tu. Apa, korang ingat Si Karpal tu ada kuasa ke dalam DAPigs?

Tak de der!!! setakat jadi boneka boleh la!!! Yang berkuasa, anak beranak dan puak kedarak Si Biawak Guang Eng tu jugak. Bukannya orang lain. Jadi, tu pasal la diorang buat badak je bila Si Karpal tu kena kecam dengan PKR!!!
PKR hari ini digesa meminta maaf kepada Pengerusi DAP, Karpal Singh ekoran menggelarkan pemimpin nombor satu parti itu dengan gelaran 'bodoh'.


Bekas ahli DAP Cawangan Pantai Sepang Putra, R.Vellasamy berkata tindakan Ketua PKR Cawangan Bukit Bintang Morzoiri Jantan menggelarkan Karpal sebagai bodoh adalah tidak wajar memandangkan DAP telah banyak berjasa kepada PKR selepas pilihan raya umum 2008.

"Saya mahu tanya baik-baik, apakah pemimpin atasan DAP buat? contohnya Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng...

"Ketua DAP Selangor, Teresa Kok apa yang dia buat? Exco Ronnie Liew dan ADUN YB Janice Lee, mereka semua duduk atas tetapi kenapa mereka tidak mahu tanya soalan dengan PKR?," katanya.

Justeru katanya tidak wajar pemimpin DAP yang lain terus membisu bersabit gelaran tersebut demi menjaga nama baik masing-masing.

Vellasamy sebaliknya berkata pemimpin atasan DAP harus mengambil sikap proaktif daripada membiarkan perkara ini terus berleluasa menjelang Pilihan Raya Umum ke 13 (PRu13) nanti.

"Mereka ini tidak mahu ambil tahu, mereka (Teresa Kok, Ronnie Liew, Lim Guan Eng) duduk di atas sepatutnya tanya soalanlah kepada (PKR) kenapa gelarkan Karpal bodoh? Panggil itu tiga orang PKR buat mesyuarat dan kasi selesai itu masalah," katanya.

Malah katanya tindakan Guan Eng sebagai Setiausaha Agung DAP yang terus membisu bukan sahaja dalam isu ini turut dipersoalkan oleh ahli dan bekas DAP. - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping