Sabtu, Mei 11, 2013


Berikut dipaparkan dua keping gambar bagi dua perhimpunan berbeza yang dibuat pada hari yang sama baru - baru ini. Ada orang kata, tujuan himpunan tu sama.

Bagi sesiapa yang buat kesimpulan tersebut, nampak sangat la yang diorang tu buta atau sengaja membutakan mata mereka dari melihat perbezaannya.

Kalau nak kata diorang tu BODOH, nanti ada pulak yang marah. Tapi apa boleh buat. Dah diorang tu diperbodohkan oleh pemimpin masing - masing.

Himpunan yang satu ni dibuat di Marang Terengganu. Ianya merupakan Majlis Kesyukuran yang dianjurkan oleh PAS demi menyambut keputusan PRU yang diadakan baru - baru ini.


PAS jelas MENYAMBUT keputusan tersebut dengan hati yang tenang. Mereka redha walaupun masih GAGAL untuk merampas Putrajaya.

Peserta bagi himpunan anjuran PAS ini terdiri dari kalangan orang - orang PAS sendiri. Tidak ada penyokong atau pemimpin dari parti lain yang terlibat.

Tapi, himpunan dibawah ni diadakan bagi MENOLAK keputusan Pilihan Raya Umum yang telah diadakan baru - baru ni. Himpunan ni adalah anjuran DAPigs sepenuhnya.


Siapa kata himpunan di Kelana Jaya tu dianjurkan oleh Pakatan? Kalau dianjurkan oleh Pakatan, kenapa pemimpin PAS tak turut serta?

Macam yang SH katakan tadi. PAS secara jelas menerima keputusan yang telah dibuat oleh rakyat. Mereka menyambut ketentuan Allah S.W.T.

Sebaliknya, yang tak terima kemenangan tersebut hanya terdiri dari kalangan puak - puak DAPigs dan Si Ketua Penipu tu sahaja. Kenapa diorang tak terima keputusan tu?

Sebab diorang rasa bersalah dan mula rasa terdesak kerana menyebabkan golongan Cina menjadi minoriti didalam Kerajaan. Itu pasal diorang tolak keputusan tersebut.

Diorang lakukan tindakan tersebut untuk mengaburi mata rakyat dari melihat perkara sebenar. Diorang alihkan perhatian dengan menuduh SPR menipu.

Walhal, dah memang jelas sangat yang diorang tu dah kantoi terang - terangan. Diorang yang mainkan api perkauman dengan harapan dapat menumbangkan Kerajaan Barisan Nasional.

Sekarang, nak nak diperangkap sendiri dah terperangkap. Ibarat jerat makan tuan. Diorang dah tak mampu nak buat apa - apa. Jadi, terpaksa la diorang main wayang dan terus menipu rakyat!!! Kalau tak menipu, memang tak sah!!!
Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. salam. saya pun sangat2 sedih dengan perkembangan semasa skg. dimanakah nilai2 murni pada bangsa melayu dan negara malaysia yg bertuah ini.. buka lah minda sedikit..berikan akal ruang untuk menilai apakah semua yang dikatakan itu benar atau sekadar untuk provokasi... atau pun adakah kegagalan menawan putrajaya bermakna hutang2 dari "dermawan" makin sukar untuk di selesaikan.. 4 x pilihanraya... rasa2nya byk tak sumbangan dari "dermawan" yang telah dihulurkan....

    BalasPadam
  2. Perhimpunan Rakyat di Kelana Jaya dibuat dan dianjur oleh babi babi dan dihadiri oleh pemakan babi dan juga anak anak babi

    BalasPadam
  3. Ramai melayu pakai tudong dan pakai kopiah dan anak melayu mat rempit kat perhimpunan DAPigs mlm tu. kawan saya kata dia tinggal kat situ dan nampak mat rempit pakai baju hitam macam ada kematian di kelana jaya mlm tu. Saya dgr pakai baju hitam tanda berkabong ke? Tup tup tertiba Allah swt betul2 turunkan bala sbb dua org minta bala dgn pakai baju hitam. Kita nak pakai baju hitam ke pejabat pun rasa bersalah sbb takut di labelkan seperti melayu balaci tak sedar diri. Weiiiiii sedar2 lah tu.

    BalasPadam
  4. Terimalah hakikat dah kalah la der!!!!! Mana ada semua rakyat Malaysia sokong hang!!!!!' Sudah2 lah tu. Elok taubat cepat2 ..

    BalasPadam
  5. SH, tolong jawab untuk isu2 di bawah. Kami yang undi BN tapi kami yang makin susah hidup:

    Tarif elektrik dah naik, cukai jualan dan perkhidmatan dah naik, harga tong gas dah naik. baru hari ke berapa BN bentuk kerajaan.

    BalasPadam
  6. yang gi perhimpunan haram tu 80% cina DAPigs. Banyak kata2 kaum di mainkan pada perhimpunan itu. PERKASA & NGO melayu tunggu apa lagi. Kata T.S Omarddin nak jadi orang ketiga dalam mempertahankan melayu...... Cakap saja... mana te*** anda ?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping