Khamis, Julai 24, 2014


Hahaha!!! Memang memalukan sungguh status Timbalan Ketua Cabang PKR ni. Ianya menunjukkan betapa sel - sel dalam otak dia tak berhubung.

Status yang dimuat-naik dalam laman media sosial Facebook dia sebelum ini menunjukkan keBODOHan diri dia sendiri kepada masyarakat dunia.

Klik untuk besarkan imej
Dalam status tu, Si Timbalan Ketua Cabang PKR tu cuba nak memberi gambaran kononnya wakil Kerajaan Malaysia ni Bodoh sebab mudah ditipu oleh pemberontak Ukraine.

Itu dah satu kesilapan yang dibuat. Pemberontak tu bukannya dari Ukraine. Tapi dari Rusia. Yang itu pun dia dah silap dah. Belum baca tuduhan dia yang lain.

Kononnya Si Timbalan Ketua Cabang PKR ni mendakwa 'Pemberontak Ukraine' tu bagi kotak yang berwarna lain dan bukannya 'Kotak Hitam' yang diminta oleh Kerajaan Malaysia.

Yang menariknya, status tersebut turut dikongsi 220 orang yang kebanyakkannya semua mengutuk keBODOHan Si Timbalan Ketua Cabang PKR tu sendiri.

Heh! Kan nampak sangat keBODOHan Macai Pakatan Haramjadah ni. Nak tunjuk pandai, tapi dalam masa yang sama membodohkan diri sendiri depan orang ramai.

Tapi, apa nak heran ye tak. Sejak bila pulak penyokong Pakatan Haramjadah Juborian macam Si Timbalan Ketua Cabang PKR tu cerdik. Hakikatnya, dia sendiri pun tak tau 'Kotak Hitam' tu apa benda. Dia main sebut ikut Kepala Lutut dia je!!!
Categories: ,

8 ulasan:

  1. PKR,PAS,DAP...PR..memang menampak kan kebodohan mereka...ini kebodohan PKR, dulu kebodohan PAS...ketua pemuda PAS buat komen pasal laluan MH17, DAP pulak bodoh biar bini buat komen, kemudian minta maaf, kebodohan yang akan datang apabila anwar suruh bini jadi MB, dah tahu kemampuan bini tak setakat mana..Nampak lah bodoh PR bila ini terjadi kelak, nak jaga negeri bukan sama nak jaga rumah tangga, rumah tangga pun tak terurus...kes jam omega masih bermain dikepala,,,ini satu penipuan...macam mana penipu nak jadi MB...

    BalasPadam
  2. Kah kah kah...Timbalan ketua cabang TERSANGAT BODOH!!!!

    Takde ke pemimpin2 PKR yang berkepala otak? Dari ketum ke bini, ke anak ke pondan fizi....semuanya samada bodoh atau pondan atau kedua duanya sekali.

    BalasPadam
    Balasan
    1. takdo!den dah cek dah..yg ado pun tahap2 taik kucing ajo.

      Padam
  3. Kalau dah pemimpin pun bodohnya tahap gaban bayangkanlah pula bagaimana tahap ahli yang melantiknya pula

    BalasPadam
  4. mabuk kerana KETUM @ ketua umum. lagi afdal kalau dia sebut kotak tu warna oren, sepatutnya diserahkan kepada belanda.

    BalasPadam
  5. Kalau pemimpinnya bodoh apatah lagi pengikutnya.. tapi memang melayu pkrdan pas bodoh sebab itulah DAP boleh join.

    BalasPadam
  6. Pada hujung tahun ada hadiah "ketua PKR paling bodoh 2014"...sebab tu diorang berlumba2 nak menunjukkan kebodohan masing2!! Banyak kategori...tetapi anugerah "bodoh seumur hidup" lifetime achievement award laki, bini dan anak betina tu dah sapu awal awal lagi.
    "bodoh katergori pondan" tak lain tak bukan, akak fizi...aaaawwww!

    BalasPadam
  7. Puok puok ni bukannya cerdik cerdik sangat, bodoh sombong adalah sebab di dalam otak mereka cuma ada asalkan UMNO semuanya tidak betul dan yang betulnya cinadol dgn jam omega, spender dgn rotinya dan bini orang belakang kira asalkan dapat.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping