Khamis, Mei 26, 2016

Hahaha!!! Nampak sangat ke-BODOH-an Si Rafizi ni semakin terserlah apabila perencanaannya untuk 'Membunuh' Timbalan Presiden PKR itu tidak akan menjadi kenyataan.

Seperti mana yang kita sudah duga, perancangan licik yang telah diatur oleh Si Rafizi sebelum ini hanya akan menemui jalan buntu sekiranya dia tidak membuat laporan kepada SPRM.

Jika sebelum ini, ada yang memberikan pendapat bahawa tindakan Si Rafizi tu mahu merujuk isu 'Rasuah Betina' dalam pentadbiran Rejim Pakatan Selangor kepada MPP akan GAGAL.

Bagi mereka, perkara itu mustahil dapat dilaksanakan kerana komposisi dalam Ahli Jawatankuasa MPP tu dikuasi oleh kartel yang menjadi penyokong kuat kepada Timbalan Presiden.

Maka sudah pasti usul yang bakal dibawa berserta dengan bukti yang dibentangkan oleh Si Rafizi tu nanti hanya akan dibakul sampahkan sekiranya dia masih berdegil untuk berbuat demikian.

Mungkin menyedari perkara itu akan berlaku membuatkan Wan Azizah selaku Presiden PKR mengeluarkan arahan awal supaya kes itu dilaporkan terus kepada SPRM sebelum ianya dibentangkan.

Namun malangnya, Si Rafizi tu kini tersekat dalam perencanaan yang dirancangnya sendiri apabila dia hanya mempunyai dua pilihan. Lapor kepada SPRM atau dia sendiri dilaporkan kepada Polis.

Kata dua itu telah diberikan oleh salah seorang pemimpin UMNO Selangor yang mengingatkan Ahli Parlimen Pandan itu bahawa dia boleh didakwa dibawah Akta 212 Kanun Keseksaan.
“Kami berikan Rafizi tempoh lima hari untuk membuat laporan polis berhubung dakwaannya tentang perlakuan rasuah dan seks yang berlaku dalam pentadbiran kerajaan negeri Selangor.
"Sekiranya beliau gagal, maka kita akan membuat laporan polis meminta kenyataan beliau disiasat di bawah akta 212 Kanun Keseksaan kerana melindungi individu yang melakukan perbuatan jenayah," katanya.
Nah! Sekarang sudah terbukti bahawa SI Rafizi tu dah terjerat dalam 'Lobang Kunyit' yang digali untuk 'Tanam' Si Azmin tu. Sekarang, dia perlu buat pilihan, sama ada dia nak terus menjahanamkan Azmin atau dia sendiri yang bakal meringkuk dalam penjara!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Yg salah tetap salah walau siapa pun melakukannya. Inikah moral ahli politik kita ,masih meminta kebenaran ketua sebelum melapurkan sesuatu kesalahan seseorang ahli partinya. Bagaimana pula jika ketuanya melarang untuk dilapurkan kepihak berwajib?

    BalasPadam
    Balasan
    1. MENTALITI JENIS OREY LAIN BUAT TAK BULEH,DIO BUAT TAK APO.MACEY SAING AMBO GHOYAT WA HALALLOM WAHAREY MU.

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping