Jumaat, Mei 27, 2016

Rasanya pada ketika ini semua orang dah sedia maklum bahawa Si Rafizi tu kata dia akan buat laporan mengenai isu berhubung dengan 'Rasuah Betina' yang didedahkan sebelum ini.

Kata Si Rafizi dalam kiriman Whatsapp yang didedahkan sebelum ini, dia takut untuk melakukan dosa. Maka sebab itu dia kata dia akan mengumpulkan bukti berhubung isu tersebut.

Malah sebelum ini juga, Si Rafizi tu kata dia akan memlaporkan mengenai isu salah guna kuasa dan penyelewengan yang berlaku dalam Rejim Pakatan Selangor tu ke mesyuarat MPP PKR.

Secara tidak lansung, tindakan yang dilakukan oleh Si Rafizi itu tidak mencerminkan pendirian yang dibuat sebelum ini. Bahkan dia seolah - olah cuba nak menyembunyikan sesuatu.

Setelah didesak oleh pelbagai pihak dan arahan secara jelas juga sudah diberikan oleh Wan Azizah, baru la Si Rafizi tu dilaporkan akan membuat laporan kepada pihak Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia.

Namun persoalannya, adakah berani Si Rafizi tu nak buat laporan tersebut sekiranya benar dia mempunyai bukti mengenai isu yang dibangkitkan mengenai Rejim Pakatan di Selangor tu?

Atau, adakah Si Rafizi tu hanya 'Bergurau' bila dia kata dia akan buat laporan tersebut Isnin depan? Rata - rata pandangan yang diterima masih lagi agak skeptikal mengenai perkara tersebut.

Secara umumnya, semua orang pun tahu bahawa Si Rafizi ni banyak Tipu Muslihatnya. Dia pun lebih kurang sama je perangai Haramjadah dengan Si Ketua Penipu tu yang suka berbelit - belit.

Adakah benar isu mengenai salah guna kuasa dan penyelewengan itu melibatkan pimpinan PKR? Atau, adakah PKR akan menggunakan 'Kambing Hitam' untuk dijadikan sebagai alasan?

Perkara itu menjadi tanda tanya kerana sebelum ini Si Rafizi tu sendiri jugak yang kata, pendedahan yang dibuat itu tidak ada kaitannya dengan wakil rakyat, pemimpin atau pegawai dikalangan PKR.

Jadi, siapa sebenarnya terlibat? Jelas, persoalan itu yang menjadi tanda tanya dan terus dipersoalkan dikalangan rakyat. Nampak sangat yang Si Rafizi tu cuba nak mengelirukan keadaan dengan memutar-belitkan kenyataan yang dibuat sebelum ini!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Kawan arrkk, hud hud bagitau atok zackk terlibat.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping