Ahad, Jun 26, 2016

Alahai! Kesian pulak tengok nasib Si Ketua Penipu ni. Bagai nak gila dia dibuatnya sepanjang dia meringkuk kat dalam penjara membaca perkembangan terkini Pakatan Haprak tu.

Mungkin ada betul juga kata anak - anak Si Ketua Penipu tu. Memang nampak gayanya penyakit Si Ketua Penipu tu semakin hari semakin bertambah kronik macam orang separuh nak mati.

Semua kerana ke-BODOH-an yang ditonjolkan oleh pemimpin dikalangan Pakatan pembangkang tu sejak akhir - akhir ni sehingga membuatkan dia 'Makan Hati' duduk dalam penjara.

Mana tidaknya. Dah la ada dikalangan pemimpin PKR sendiri yang sanggup membelakangi kepentingan Politik Peribadi keluarga dia kerana nak mengejar jawatan sebagai Perdana Menteri.

Ditambah pulak dengan perbalahan dikalangan puak Pakatan Haprak tu sesama sendiri menyebabkan Si Ketua Penipu tu semakin bertambah hilang akal dan meroyan tak tentu arah.

Masuk kali ni, dah beberapa pucuk surat yang telah diutuskan oleh Si Ketua Penipu tu sebagai tanda peringatan kepada mereka. Namun malangnya, takde sapa pun yang ambik peduli.

Kali ini, Si Ketua Penipu tu tampil meluahkan kekecewaannya terhadap pendekatan yang diambil oleh puak Pakatan Haprak tu yang lebih cenderung menunding jari menyalahkan sesama sendiri.

Semua hasil daripada keputusan dua Pilihan Raya Kecil Parlimen yang diadakan baru - baru ini telah menyebabkan jurang perbezaan dikalangan puak Pakatan Haprak tu semakin meluas.
"Sekarang bukanlah masa untuk mencari alasan atau menuding jari. Ketepikan perbezaan dan perbalahan. Sampaikan keluhan dan rungutan dengan saluran yang betul, duduklah bersama untuk mengatasi dan menyelesaikan masalah," katanya.
Apa yang jelas, surat kajang dari Sungai Buloh Hq itu membuktikan hubungan dikalangan puak Pakatan Haprak tu kini semakin bertambah celaru sehingga ke tahap yang cukup kronik.

Tapi, Si Ketua Penipu tu tak sepatutnya berasa sedih dan kecewa sehingga tahap membungkam serta makan hati dengan ke-BODOH-an yang ditonjolkan oleh puak Pakatan Haprak tu.

Sebaliknya dia sendiri perlu sedar bahawa puak Pakatan Haprak yang terdiri dari kalangan DAPigs, PAN, PAS malahan partinya sendiri mempunyai agenda subversif mereka yang tersendiri. Cuma dia je yang terlebih BODOH kerana masih cuba nak Kencing diri sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping