Rabu, Jun 22, 2016

Uuuiii!!! Takutnya! Kalau la kita jadi orang PAS, mesti menggigil satu badan bila mendengar amaran dan ugutan yang dikeluarkan oleh 'Mursyidul Am' DAPigs ni. Tak boleh tidur malam dibuatnya.

Memang penuh 'Keramat' betul cara 'Mursyidul Am' DAPigs ni nak memujuk PAS masuk semula menyertai Pakatan Haprak dia tu. Penuh dengan 'kelembutan bahasa' yang berbaur ugutan.

Tapi soalnya, kenapa pulak Si Apek Kit Siang ni nak meroyan tak tentu arah, memberi kata dua berbaur ugutan kepada PAS sedangkan dia dah jenuh meludah parti tu secara terang - terangan?

Dah tak de maruah ke Si Ahli Parlimen Gelang Patah ni bila dia terpaksa menjilat semula ludah yang diluahkan selama hari ini dengan segala tohmahan dan cacian yang dilemparkan terhadap PAS?

Semuanya hanya kerana Si Apek Kit Siang sedar bahawa parti 'Ternakan DAPigs' yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu memang tak boleh harap. Setakat mengabihkan masa je DAPigs jaga parti tu.

Ianya terbukti apabila parti 'Belaan DAPigs' tu hanya mampu mengutip jumlah undi yang hampir sama banyak dengan PAS dalam dua Pilihan Raya Kecil yang berlansung baru - baru ini.

Itu membuktikan bahawa, walaupun dengan bantuan SERATUS PERATUS dari jentera DAPigs, parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu masih tak mampu nak raih undi lebih banyak dari PAS.

Maka sebab itulah Si Apek Kit Siang ni mula hilang akal dan meroyan tak tentu arah macam orang kena sampuk dengan Syaitan. Sebab dia sedar, tanpa sokongan PAS, Pakatan Haprak tu tak ke mana.

Dalam Kata Dua berbaur ugutan yang dikeluarkan oleh Si Apek Kit Siang tu semalam, dia mendakwa PAS akan kehilangan sokongan dari kalangan pengundi di Selangor dan juga di Perak.

Malah Si Apek Kit Siang tu juga turut membuat dakwaan KONONnya PAS akan kehilangan Negeri Kelantan sekiranya parti itu tidak kembali melutut kepada Pakatan Haprak tu sebelum PRU ke 14.
“PAS memperolehi 18,296 undi di Sungai Besar dan 13,136 undi di Kuala Kangsar pada PRU 2013. Mereka kehilangan 11,394 undi di Sungai Besar dan 7,452 undi di Kuala Kangsar dalam PRK lalu,” kata Kit Siang dalam satu kenyataan hari ini, yang membandingkan jumlah undi PAS ketika berada dalam gabungan pembangkang-Pakatan Rakyat- dan di luar gabungan itu.
Heh! Nampak sangat kan yang Si Apek Kit Siang tu semakin hari semakin tak sedar diri? Dia lupa bahawa puak Pakatan Haprak tu yang hilang undi sebanyak 6,902 di Sungai Besar dan 5,684 di Kuala Kangsar.

Secara puratanya, jumlah undi yang diperolehi oleh PAS adalah sebanyak 6,293. Manakala parti 'Ternakan DAPigs' tu hanya dapat purata 6,246 undi. Kurang 47 undi dari PAS. Sekaligus ia membuktikan parti "Ternakan DAPigs" tu yang Tak Boleh Pakai!!!
Categories: , ,

5 ulasan:

  1. Atok lim kalau mau pikat burung manman kasi makan. Dulu atok lim sudah bikin silap patut masuk islam ramai ramai dan sokong hudud. Orang puasa dap puasa orang solat dap solat ,azan suruh kasi lagi kuat.masjid bikin banyak banyak, itu saja mau tipu nik aziz.tapi sayang sudah terlepas maa....... tapi aaa kalau. Itu kid YUSOF ISLiM boleh bincang balik .

    BalasPadam
  2. Pas dah sedar kebodohan mereka sokong pakatan. Mereka ramai tapi kenapa kena ikut parti yang sikit hanya kerana parti itu lebih bijak. Macam satu orang itu kepada orang lain dia hanya jadi body. Takkan tak ada orang Pas yang betul betul pandai.

    BalasPadam
  3. INI WA CIAKAP AR... KALAU UMNO TAK ADE...WA PANGKAH PAS LO...

    BalasPadam
  4. INI WA CIAKAP AR... KALAU UMNO TAK ADE...WA PANGKAH PAS LO...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping