Isnin, Jun 27, 2016

Heh! Semakin ramai orang yang bercakap soal isu yang berkaitan dengan kenyataan Mufti Pahang sebelum ini, makin terserlah pulak ke-BODOH-an mereka sendiri dikhalayak umum.

Nak pulak kalau kenyataan itu dikeluarkan oleh pemimpin DAPigs yang melabelkan umat Islam ni semuanya takde otak kerana mendakwa kenyataan Mufti Pahang itu menghalalkan darah mereka.

Seperti mana yang dinyatakan oleh seorang ADUN DAPigs ni. Dia anggap 'Fatwa' yang dikeluarkan oleh Mufti Pahang itu seolah - olah menghalalkan darah pemuda pemudi DAPigs.
"Fatwa Datuk Seri itu memberi makna bahawa darah saya sebagai seorang ahli parti DAP yang diamanahkan oleh sebahagian ahli-ahlinya untuk memimpin pemuda-pemudanya di negeri Perak adalah halal.
"Mengikut fatwa Datuk Seri juga, darah ahli-ahli parti saya yang telah berjuang untuk Rakyat Malaysia tidak kira keturunan, agama dan jantina, selama lima puluh tahun lamanya adalah juga halal," kata ADUN tersebut dalam satu kenyataan media yang disiarkan hari ini.
Apa yang jelas, tindakan yang dilakukan oleh ADUN DAPigs itu merupakan satu tindakan yang nak menghasut rakyat terutama dikalangan orang Bukan Islam supaya membenci umat Islam.

Pada pandangan ADUN DAPigs tu, sifat umat Islam ni terlalu 'Savage' dan 'Brutal' sampai tahap kalau lepas ni diorang jumpa je dengan ahli DAPigs, mesti kena bunuh selalu tanpa banyak soal.

Itu pandangan yang cuba diberikan oleh ADUN DAPigs ni. Hakikatnya, dia yang nak menghasut rakyat dikalangan Bukan Islam supaya memusuhi umat Islam itu secara subversif.

Walhal yang keluarkan fatwa 'Menghalalkan Darah' tu bukan datangnya dari Mufti Pahang. Sebaliknya, ianya telah disalah-tafsirkan oleh puak - puak DAPigs tu sendiri untuk kelirukan rakyat.

Dari satu sudut lain pulak, Si ADUN DAPigs ni seolah - olah memperlekehkan pemikiran umat Islam di Malaysia ni. Diorang ingat umat Islam di Malaysia ni terlalu BODOH gamaknya.

Untuk pengetahuan ADUN DAPigs dan juga seluruh pengikut - pengikut tegar parti Kafir Harbi tu, sudi juga la kita nak ingatkan, umat Islam di Malaysia ni bukannya Bongok seperti kamu!

Kami umat Islam di Malaysia ni semuanya ada otak, tak se-BODOH seperti mana yang kamu sangkakan. Kami masih lagi boleh berfikir dengan matang dan tidak se-JUMUD pemikiran kamu!

Realitinya parti DAPigs tu memang Kafir Harbi yang memusuhi Islam secara subversif kerana dasar parti itu tidak menyokong Islam secara menyeluruh. Kenyataan Mufti Pahang tu dibuat sebagai peringatan agar umat Islam di Malaysia ni tidak diperbodohkan oleh DAPigs!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Begitulah Sikap Musyriqin Penang.
    Itu sebab Nama KM (Ketua Musyriqin) Penang bila kita translate dalam bahasa arab maka dia berbunyi Abu Lahab.

    Malangnya PAN masih kasih kepada Musyriqin Penang cap Scud. Pimpinan PAN bila bersalam dgn Ketua Musyriqin bertambahlah iltizam menjadi khadam superstar

    BalasPadam
  2. Tahniah tuan mufti Pahang kerana bersuara..

    BalasPadam
  3. Tahniah tuan mufti Pahang..kepada org2 islam yg membantah..jgn sbb taksub dgn kafir ni kamu semua yergulung dlm org2 yg SESAT...nanguzubillah

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping