Rabu, Jun 29, 2016

Itu je jawapan yang boleh diberikan kepada puak DAPigs ni. Nak pulak bagi menjawap soalan yang dibangkitkan oleh Si Apek Kit Siang ni mengenai kenyataan Mufti Pahang sebelum ini.

Meroyan Si Apek Kit Siang tu nak mempersoalkan pihak berkuasa terutamanya pihak Polis dengan mempertikaikan kenapa mereka tak ambik tindakan terhadap kenyataan Mufti Pahang tu.

Bagi Kit Siang kenyataan yang dibuat oleh Mufti  Pahang lebih bahaya daripada pejuang IS warga Malaysia yang bernama Mohd Rafi Udin yang baru - baru ini mengancam melakukan serangan.

Kata Kit Siang, sekurang-kurangnya pengganas seperti Rafi, juga turut dikenali sebagai Abu Ain, sentiasa dipantau rapi oleh Bahagian Counter-Terrorism Cawangan Khas Polis Bukit Aman.
“Tetapi Malaysia nampaknya langsung tiada pertahanan melawan pegawai agama berfikiran ala-IS yang menyebarkan doktrin yang tiada beza dengan IS,” kata Kit Siang.
Jika dilihat dari satu sudut, nampak sangat Si Apek Kit Siang ni dengan sengaja nak menimbulkan persepsi kononnya Mufti Pahang ini lebih kurang sama je dengan pengganas IS tu.

Dia yang membayangkan ancaman dari kenyataan yang dibuat oleh Mufti Pahang itu dengan niat mahu menyemai sifat kebencian dikalangan rakyat Malaysia terhadap umat Islam.

Dan, kalau dilihat dari satu sudut yang lain pula, kenyataan Si Apek Kit Siang yang mempertikaikan pihak Polis itu juga merupakan satu lagi tindakan subversif oleh pihak DAPigs.

Dia cuba memberikan gambaran seolah - olah pihak Polis berat sebelah dan tidak menjalankan tugas mereka yang sepatutnya. Itu juga merupakan diantara agenda sulit DAPigs.

Kot selama ini pun, DAPigs memang sentiasa mengatur langkah untuk mengugat kewibawaan anggota keselamtan Negara, terutama sekali pihak Polis dan juga anggota Tentera.

Tapi, tak heran la kalau DAPigs nak menjadikan pihak Polis dan pasukan tentera sebagai Musuh mereka. Sebab sebelum ini pun, Polis dan Tentera memang Musuh Utama kepada Komunis macam DAPigs.

Tinggal lagi, kalau ditanya siapa yang lebih bahaya, sudah pasti jawapannya ialah DAPigs itu sendiri. Setidak - tidaknya, Mufti Pahang tu berani menyatakan Kebenaran dan tidak berselindung disebalik agenda Politik subversif macam DAPigs yang suka mempergunakan orang lain!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Ada bahaya yang objektif dan ada bahaya relatif.
    Terowong bawah laut adalah bahaya dari sudut fizikal tetapi ia adalah relatif. Namun ia adalah bahaya terhadap kepentingan rakyat yakni tanah yang sepatutnya untuk rakyat digunakan pula untuk membiayai projek berkenaan dan ini adalah bahaya yang objektif -- harta rakyat melingkup dulu, projek belum bampak bayang.

    BalasPadam
  2. Setuju dengan admin. Yg teramat bahaya ialah DAP. Menyokong ke, bersekongkol ke, bekerjasama ke dengan DAP adalah haram. Mufti Pahang menyatakan fakta semata2.

    BalasPadam
  3. SELAGI ADA DAP. YANG MENCAMPURI URUSAN ISLAM DAN MENOLAK ISLAM. SELAGI ITU JADI KAFIR HARBI.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sokong..hanya cik minah tonggek saje yg menjilat DAPigs..tengok dah kene cekup..Syukur Alhamdullillah..CEKAP, AMANAH, TELUS..ayah kau

      Padam
  4. Yang BAHAYA lu punya anak la taiko..mau duit punya pasai habis semua mau kolek..itu terowong kolekle cepat..kasi ranap itu pulau mutiala maaa...senang cite maaa

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping