Khamis, Jun 23, 2016

Pada dasarnya, kalau dia sekadar mengkritik PAS secara terbuka demi untuk membetulkan parti tu, kita takde la nak ambik kisah sangat dengan pandangan yang diberikan oleh Si Mahfuz Bean ni.

Tapi bila Si Mahfuz Bean ni memberikan pandangan seolah - olah dia sendiri dalam keadaan tak sedar diri tu yang membuatkan kenyataan dia tidak dapat diterima secara menyeluruh.

Hakikatnya, kritikan yang telah diberikan oleh Si Mahfuz Bean ni seolah - olah dia sedang berada dalam zon 'Denial Syndrome' atau Sindrom Penafian yang sangat kronik pada ketika ini.

Si Mahfuz Bean ni kata, hala tuju PAS yang mahu membawa pendekatan 'Politik Matang' sebelum ini ternyata tidak mampu mengubah penerimaan rakyat terhadap UMNO dan Barisan Nasional.
"Pendekatan politik matang Pas yang tidak menyerang Umno-BN masih belum dapat mengalih pengundi Umno yang sedang dilanda krisis ke dalam peti undi Pas,” kata Datuk Mahfuz Omar.
Soalnya, adakah parti Si Mahfuz Bean tu sendiri berada dalam keadaan yang 'Aman' dan 'Tenteram' dengan adanya pemimpin seperti dia yang bertindak sebagai 'Duri Dalam Daging'?

Apakah pada ketika ini, PAS tidak dilanda krisis dalaman yang cukup kronik sehingga menyebabkan parti itu tidak dapat mengalih undi dari Barisan Nasional kepada partinya sendiri?

Tidakkah Si Mahfuz Bean tu sedar, dengan adanya kewujudan pemimpin dalam PAS seperti Husam Musa dan dirinya sendiri menyebabkan parti itu GAGAL untuk mendapatkan sokongan?

Tu belum ditambah dengan Pengkhianatan secara terbuka yang telah dilakukan oleh bekas pemimpin PAS yang bertindak keluar dan menubuhkan parti yang diternak oleh DAPigs tu lagi.

Tidakkah itu membuktikan bahawa parti Si Mahfuz Bean tu sendiri berada dalam keadaan berkecamuk sehingga menyebabkan mereka GAGAL untuk mendapat sokongan dari rakyat?

Secara kesimpulannya, Si Mahfuz Bean tu sendiri kena belajar cara nak mencerminkan diri dia sendiri sebelum dia berhajat nak masuk campur dalam urusan orang lain. Jangan sibuk nak selak kain orang sampai kemaluan sendiri terdedah pun dia masih tak sedar!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. elok benar klu mahfuz cermin diri sndiri

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping