Selasa, Jun 28, 2016

Yeah!!! Memang terbaik la Mufti Pahang ni. Walaupun dia dikecam oleh pelbagai pihak, tapi dia takde nak tunjuk yang dia cuak apabila melabelkan DAPigs sebagai golongan Kafir Harbi.

Hakikatnya, kenyataan yang dibuat oleh Mufti Pahang ini telah disalah-tafsirkan oleh puak DAPigs tu sendiri yang membuat kesimpulan berdasarkan kepada kefahaman Kepala Lutut diorang.

Maka sebab itu diorang memutar-belitkan cerita KONONnya kenyataan yang dibuat oleh Mufti Pahang ni 'Menghalalkan Darah' demi untuk menghasut rakyat membenci umat Islam.

Walhal, apa yang cuba disampaikan oleh Mufti Pahang itu hanya bersifat sebagai amaran dan peringatan kepada umat Islam agar berhati - hati dengan pihak yang memusuhi Islam seperti DAPigs.

Realitinya, dasar Politik yang diamalkan oleh DAPigs memang menentang Islam. Cuma diorang tak laksanakan dasar itu secara terang - terangan. Sebaliknya, diorang buat secara subversif.

Jadi, isu yang diorang kata Mufti Pahang 'Menghalalkan Darah' dengan melabelkan DAPigs itu sebagai Kafir Harbi itu merupakan diantara gerakan subversif yang direncanakan oleh mereka.

Puak DAPigs itu sendiri yang men-JUMUD-kan pemikiran diorang dengan dakwaan sedemikian demi untuk mencetuskan kekeliruan serta menghasut rakyat agar membenci umat Islam.

Atas sebab itu Mufti Pahang kata, dia tidak akan meminta maaf atau menarik balik kenyataan yang telah dibuat sebelum ini. Apa yang pasti, mesej yang cuba disampaikan tu betul.
“Saya tidak akan meminta maaf dan menarik balik apa yang saya katakan ini. Apa yang saya cakap itu bukan khusus kepada DAP sahaja, kepada semua yang menentang Islam.
“Asas yang saya bagi tahu kepada akhbar itu (Utusan Online) dalam bentuk semua, namun kalau mereka kata (tulis) DAP pun tidak salah, sesiapa pun yang menentang Islam jika mereka tulis tidak salah,” katanya kepada Bernama di sini hari ini.
Maka kesimpulannya, jangan la puak DAPigs tu nak mereka - reka cerita kononnya Mufti Pahang ni nak mengisytiharkan 'Perang' terhadap mereka. Kalau diorang tak tergolong dalam golongan yang memusuhi Islam, buat apa diorang nak takut tak tentu arah!!!
Categories:

7 ulasan:

  1. Satu contoh Mufti yang mabuk ketom di Malaysia.Pasal merapu memang handal.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau menentang islam..KAFIR HARBI. melayu penyokongnya..KAFIR BABI.

      Padam
    2. 8.24.. yg merapu adala kau melayu harbi yg melacurkan agama. melayu harbi mcm kau mmg hebatan...

      Padam
    3. Jgn kamu tergolong dalam org2 yg SESAT sudah kerana terlalu menjilat DAPigs..

      Padam
  2. Comment yg diforwardkan

    Sila Copy n Paste Comment ni dan Viralkan



    Wahai macai macai PAN, bertaubatlah kamu kerana bersengkongkol dengan Abu Lahab dan Abu Jahal Penang Mari Al Mungkari.


    Bagi PAN DAP lebih mulia dari para Mufti dan Para Alim. Jika diletak Imam Malik, Imam Hanafi, Imam Syafie dan Imam Hambal maka PAN akan pilih mengikut Imam DAP.

    Itu sebab macai2 PAN maki hamun Mufti Pahang. Sebab apa ? Sesuci manusia adalah DAP dan sehina manusia ialah orang Islam berketurunan melayu berugama Islam.

    Jika Syiah yg diwartakan sesat di Selangor percaya kpd Imam ke 12 yg hilang
    PAN pula percaya Imam rocket yg tak balik2 dari angkasa lepas tapi menyorok kat Georgetown
    Tak percaya tanya Ayatollah Mike Selfie


    Sila Viralkan

    BalasPadam
  3. Menyokong pemimpin kafir harbi dalah haram.

    BalasPadam
  4. Menyokong pemimpin kafir harbi dalah haram.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping