Selasa, Jun 28, 2016

Memang tak sia-sia DAPigs 'bela' bekas ahli PAS sehingga tertubuhnya sebuah parti baharu yang diberi gelaran PAN ni. Memang berbaloi sangat DAPigs 'Ternak' PAN ni untuk menjadi khadam.

Macam dalam kes isu karfi harbi. PAN yang tidak ada kaitan dengan isu tu pun telah memainkan peranan mereka sebagai 'adik' kepada DAPigs mempertahankan 'Abang Besar' mereka dari digelar sebagai 'kafir harbi'.

Patutlah DAPigs cukup sayangkan PAN lebih dari PKR. Rupa - rupanya peranan PAN ni lebih besar. Asal DAPigs kena serang jer, PAN pasti akan muncul menyelamatkan nyawa 'Abang Besar' mereka.

Menurut kata salah seorang pemimpin PAN, dia tidak terkejut dengan kenyataan Mufti Pahang tersebut, tetapi dia kecewa sebab takde tindakan yang diambil oleh pihak Polis terhadap kenyataan tersebut.

Dalam masa sama, Ahli Parlimen Kuala Terengganu itu turut menyerang bekas partinya dengan mendakwan parti itu sehingga hari ini hanya mendiamkan diri mengenai isu kafir harbi ini.
"Nampak gayanya mufti kerajaan negeri Pahang pimpinan Umno bebas membuat kenyataan walaupun betapa bahaya kenyataan kafir harbi yang membolehkan yang dituduh di hapuskan.
"Nampaknya ahli Pas yang menjadi penasihat kepada Umno juga kebal dari tindakan dengan kenyataan halal darah terhadap lawan mereka. Jadi apa yang hendak dihairankan tindakan mufti dari negeri kerajaan Umno. Bukankah Pas juga menjadi penasihat pada Umno," kata Raja Kamarul.
Amboi! Bukan main lagi Raja Kamarul ni 'backup' Abang Besar dia ye. Siap pakej serang bekas parti lagi. Asal ada masalah jer, PAS juga yang dipersalahkan. Apa dosa PAS dengan dia pun tak tau la.

Tapi apa yang pasti, kenyataan yang dibuat oleh Si Raja Kamarul ni lebih kurang sama je dengan agenda subversif yang dilakukan oleh puak DAPigs tu. Nak menyemai kebencian terhadap Islam.

Yang menimbulkan isu pasal 'Menghalalkan Darah' tu pun dari kalangan puak DAPigs. Diorang yang menjaja isu tu untuk membangkitkan rasa benci dikalangan mereka yang Bukan Islam.

Walhal apa yang disampaikan oleh Mufti Pahang tu hanya sekadar peringatan kepada umat Islam agar berhati - hati dengan agenda subversif DAPigs ni. Diorang ni lebih teruk dari 'Musang Berbulu Ayam'.

Hakikatnya, DAPigs ni hanya berjuang untuk memenuhi kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je. Tak pernah pulak diorang nak membantu mendaulatkan Islam. Setakat bergambar berbuka puasa di Masjid dan bagi buah kurma di bazar Ramadhan tu bukan memperjuangkan Islam namanya!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Mr semut hitam

    Anda nampak tak ramai ahli PAN kelulusan walaupun ahli tak ramai
    Tapi yg peliknya Ayatollah PAN yakni Mike Selfie sijil pra diploma pun tak da.

    Kah kah kah macai macam saari sungip ada PHD tapi ayatollah PAN takda kelulusan. Bila orang pandai berboss orang bodoh. Memang jadi bahlul. Kah kah kah. Itu sebab hari2 kena goreng dgn DAP. PAN pula alat menggoreng. Kah kah kah

    BalasPadam
  2. Raja Kamarul ni tak payah le nak tunjuk bagus dan hebat, diri sendiri pun tak betul. Cuba flash back balik isu peribadi nya dulu sampai kecoh satu dunia...

    BalasPadam
  3. Aku bayangkan ternak ikan keli dalam akurium. Time makan tabur dedak. Kah2...otak x payah nak fikir fasal apa2 lagi.....

    BalasPadam
  4. Betul tu..Raja Kamarul..keep your bloody mouth shut..cermin diri dulu..kamu ingat kami xtahu riwayat peribadi kamu..minta tlg gov utk selesaikan kes kamu..now cuba nak kondem org pulak..dasar xsedaq diri mu ni..berapa bini dah kamu ada..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping