Khamis, Jun 23, 2016

Heh! Mungkin dek kerana terlalu Trauma takut hilang jawatannya sebagai Ketua Pembangkang membuatkan Si Wan Azizah ni mula meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal.

Melihat pengaruhnya dalam Pakatan serta ancaman dari Timbalan Presiden partinya yang bernafsu besar mahu merampas jawatan Presiden memjadikan Si Wan Azizah ni bertambah Fobia.

Mungkin itu penyebab utama Si Wan Azizah ni mula menunjukkan taringnya yang sebenar dengan mencabar Bekas Perdana Menteri, Tun Mahathir bertanding dalam Pilihan Raya Umum.

Luahan rasa terdesak yang dibuat oleh isteri kepada Si Ketua Penipu tu dibuat selepas melihat keghairahan pemimpin dikalangan pembangkang menyokong gerakan Tun Mahathir.

Wan Azizah yang masih menganggap Tun Mahathir sebagai seorang pemimpin Diktator yang Zalim membuat cabaran itu sekiranya benar Mantan Perdana Menteri itu masih serius dengan Politik.

Tambah Wan Azizah, Tun Mahathir perlu mengambil tindakan tersebut bagi membuktikan bahawa beliau layak untuk mengetuai blok pembangkang seperti yang sedang dilakukan pada ketika ini.
“Jika beliau mahu menjadi Ketua Pembangkang, masuk bertanding dahulu. Atau sekurang-kurangnya menjadi ahli dalam mana-mana parti terlebih dahulu,” katanya ringkas ketika ditemui di Hospital Pulau Pinang (HPP) di sini.
Dari satu sudut, kenyataan SI Wan Azizah itu seolah - olah menidakkan kemampuan dan keupayaan Bekas Perdana Menteri Malaysia itu sebagai ketua gerakan kumpulan Pro Deklarasi.

Selain itu, cabaran yang dibuat oleh Si Wan Azizah itu juga turut dilihat seolah - olah dia mahu menjadikan Tun Mahathir sebagai 'Kambing Hitam' ekoran kekalahan Pakatan dalam dua PRK baru - baru ini.

Sebagai rekod, Wan Azizah masih lagi merupakan diantara pemimpin dikalangan pembangkang yang masih enggan menandatangani deklarasi Tun Mahathir selain anaknya Nurul Izzah.

Keengganan keluarga Si Ketua Penipu tu berbuat demikian adalah kerana mereka tidak mahu bersekongkol dengan orang yang telah menyebabkan hidup mereka menderita sejak tahun 1998.

Maka, sudah terang dan nyata nilai Bekas Perdana Menteri Malaysia itu pada kaca mata keluarga Si Ketua Penipu tu sekali gus membuktikan bahawa dendam kesumat mereka terhadap Tun Mahathir masih membara sehingga ke hari ini!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Elok sgtle tu..dua x lima..yg sorang tu xsedaq diri, yg sorang tu perasaan bagus..dah jadi nenek dok di rumah kan elok..dua2 kena muhasabah diri...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping