Khamis, Jun 30, 2016

Memang steady Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Pahang ni menyambut program Satu Jam Bersama Al - Qur'an yang diadakan semalam. Siap bertadarus secara beramai - ramai lagi tu.

Dengar katanya, sesi mesyuarat Exco yang kebiasaannya diadakan pada hari Rabu itu telah ditunda seketika oleh YAB Menteri Besar Pahang agar semua ahli Exco yang hadir dapat bertadarus bersama.

Video berdurasi selama 3 minit 22 saat yang dirakamkan oleh sahabat media sosial Pahangku Media telah dimuat-naikkan semalam juga mendapat respon yang agak baik dari Netizen.

Video tersebut kemudiannya turut menjadi viral dan dikongsi dikalangan pengguna dilaman media sosial Facebook termasuk menerusi penggunaan aplikasi Whatsapp.
Program Satu Jam Bersama Al-Qur'an yang diadakan semalam adalah bagi tujuan untuk mengimarahkan lagi bulan Ramadhan dan membentuk satu gelombang dikalangan rakyat Malaysia, khususnya yang beragama Islam.
Categories:

1 ulasan:

  1. Ini baru betul, Bulan Ramadhan kita buat amalan soleh. Memang patut dipuji contohnya tolong orang susah, solat sunat dan bertadarus

    Jangan jadi kepimpinan PAN Penang , bila LGE kena angkut dengan SPRM, dia lepas buka posa trussssss pi tunjuk muka dekat orang protest penahanan LGE.
    Ni Aku Copy and PASTE kat fmt
    Pimpinan Pakatan Harapan turut sama kelihatan melaungkan “Bebas Guan Eng”, dalam suasana demonstrasi yang suram.

    “Saya dalam perjalanan ke SPRM,” kata Naib Presiden Amanah Mujahid Yusof Rawa yang bergegas ketika dihubungi FMT.

    “Patut tidak perlu tangkapan. Esok YAB boleh secara sendiri ke mahkamah. Ini satu usaha untuk menjatuhkan kredibiliti Lim Guan Eng.”


    Komen Aku:
    Orang pi Terawih dan tengok golongan Asnaf. Mujahid pula tengok Guan Eng. Bawa mengucap banyak2 PAN Oiiii
    PAN pada masa yg sama tak peduli apabila kampung2 dirampas dan penduduk kampong dihalau. Nampak sangat hipokrit. Inilah contoh Nabi Nuh yg anaknya kafir. Bagi Allyarham Yusuf Rawa pula orangnya baik soleh dan abid tapi anaknya pula HAMBA ABDI DAP. Inilah Iman tidak turun melalui keturunan tapi melalui kepercayaan dan amal

    Haji Jeff Hulu Bernam
    Keadilan Reform
    Once Reformer Always Reformer

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping