Ahad, Julai 10, 2016

Alamak ai!!! Macam dah takde orang lain yang dia nak bantu. Punya la ramai orang lain yang boleh diberikan pertolongan, kenapa ADUN PKR ni memilih untuk membantu seorang Gigolo?

Jika soalan itu ditanya kepada ADUN berkenaan, sudah pasti dia akan memberikan alasan kononnya Gigolo tu pun manusia juga. Gigolo tu pun pengundi yang sah dikawasan DUN dia.

Tapi itu bukan persoalannya. Soalnya sekarang ialah mengenai moral. Dimana letaknya moral ADUN PKR tersebut dengan membela seorang pengamal seks bebas seperti Gigolo tersebut?

Takkan la ADUN PKR yang pernah bangkit dalam sidang membuat desakan kepada Kerajaan Negeri Pahang agar mengajar Babi Hutan melintas jalan ni tak tau apa kerjanya Gigolo tu?

Selain dari melayan kehendak seksual wanita yang sudah berkahwin dan mengkhianati suami yang keluar bekerja, ternyata seorang Gigolo itu juga dianggap sebagai 'Pelacur Lelaki'.

Jika dilihat dari segi takrifannya, pekerjaan seorang Gigolo itu bukan sahaja tidak bermaruah, malah dia hidup dengan bergantung harap kepada bayaran dari aktiviti maksiat.

Tambahan pulak, hasrat Gigolo yang dibantu oleh ADUN PKR tu pun mempunyai niat untuk mendapat 'Wang Segera' dari pekerjaan haram yang dilakukannya. Tu pun ADUN PKR tu masih nak bela juga?

Tapi, tak heran la kenapa ADUN PKR tu beria - ia nak mempertahankan nasib Gigolo tersebut memandangkan parti yang dia wakili pun bukannya baik sangat dari segi moralnya. Sedangkan Ketua Umum PKR tu pun seorang Peliwat. Jadi anak buah dibawah pun begitu juga!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping