Rabu, Julai 06, 2016

Aduhai!!! Makin hari makin semak pulak kepala otak tengok perangai dan peel yang ditonjolkan oleh puak Pakatan Haprak ni. Nak pulak dari kalangan 'Pemakan Bangkai DAPigs' ni.

Kot ye pun diorang nak mempertahankan 'Abang Besar' diorang tu secara terang - terangan, jangan ka ditonjolkan sangat kemaluan tu depan orang ramai. Nak menjilat pun agak - agak la.

Inila masalahnya bila jadi parti Ternakan DAPigs. Pantang orang cuit sikit nama 'Abang Besar' diorang, pasti diorang akan melatah tak tentu arah dan meroyan macam orang hilang akal.

Takkan la tindakan Mufti Pahang ajak Si Guan Eng dan Si Kit Siang tu masuk Islam pun nak dianggap satu tindakan yang salah? Berdosa besar sangat ke kalau kita ajak diorang peluk agama Islam?

Yang memalukan Islam bukan
Mufti Pahang. Tapi dia yang
GAGAL menyeru Islam
kepada DAPigs!!!
Kot kalau sebelum ini, bila PAS dakwa mereka berkawan dengan DAPigs hanya untuk menyeru parti itu menerima Islam, boleh pulak Si Mursyidul Am parti Ternakan DAPigs ni terima?

Tapi bila Mufti Pahang ajak dua beranak DAPigs tu masuk Islam, bukan main pulak dia meroyan tak tentu arah macam orang kena sampuk dek setan pasal apa? Salah ke seruan Mufti Pahang tu?

Rasanya, isu pasal label Kafir Harbi hari tu pun kita dah jelaskan. Ianya merujuk kepada semua pihak yang menentang Islam sama ada ianya dilakukan secara dasar atau pun perlaksanaan.

Kalau dilihat, dasar Kebangsaan parti itu lebih banyak cenderung ke arah memusuhi Islam yang terang - terangan menyatakan mereka nak menggugurkan status Islam sebagai agama rasmi.

Maka itu membuktikan bahawa mereka mempunyai dasar yang memusuhi Islam. Itu yang dimaksudkan oleh Mufti Pahang tu. Tapi takde pulak sampai tahap dia suruh umat Islam angkat senjata.

Part suruh umat Islam tu angkat senjata telah ditokok tambah oleh puak Pakatan Haprak tu sendiri demi untuk mengelirukan rakyat, terutama masyarakat dikalangan yang bukan beragama Islam.

Dan apa yang lebih menyedihkan ialah apabila ada juga dikalangan orang Islam sendiri yang bersekongkol dengan tindakan puak DAPigs tu, menyebarkan pembohongan terhadap Mufti Pahang.

Tapi apa boleh buat. Dah diorang ni Pemakan Bangkai DAPigs dan jadi Ternakan kepada parti Ultra Chauvanist tu. Jadi, tak heran sangat la kalau diorang pun turut bersekongkol menghasut masyarakat Bukan Islam membenci institusi Islam di Malaysia ni!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Kawan arrkk, wak wak ada dengar apek kata jangan masuk nanti potong kepala tak ori lagi, aoowww..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu semua persepsi wak oii! Persepsi kenalah di tentang dengan kebenaran. Kebenarannya ialah tiada paksaan dan ianya termasuklah isu yang wak bawa.

      Padam
  2. Suka hati mufti tu la nak cakap apa pun, ada orang heran....???
    Semua orang tahu niat dalam hatinya, otherwise kenapa melebelkan
    orang KAPIRHARBI in the first place.

    BalasPadam
  3. Apa jua perkataan atau ayat boleh berdiri sendiri yakni membawa maksud tertentu tetapi kalau ditokok tambah atau di sunting maka ia memberi maksud yang berlainan. Seorang mukmin tentu sedia maklum dan faham situasi ini (tambah atau sunting). Contoh yang amat mudah ialah akronim Pas membaws maksud tersendiri tetapi kalau tersasul jadi Pan ia membawa maksud yang jauh menyimpang dari Pas.

    BalasPadam
  4. sudah termaklum pan anak emas dap...klu sentuh dap maka berguling guling la pan termasuk ustz terompahnya....apa blh buat...dah makan bnyk dedak dap.

    BalasPadam
  5. kesian aku tengok si ahmad awang ni... elok2 jadi bekas imam msjd negara yg dihormati...dh masuk politik songsang ni nampak muka berkerut tak tenang,nur di muka hilang...sanggup jadi pecacai si kafir harbi..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping