Ahad, Julai 10, 2016

Alahai!!! Apa la yang nak diherankan sangat bila laman portal Malaysiakini (Merosakkini) dilihat memburukkan penceramah bebas, Dr. Zakir Naik dan cuba mengaitkan dia dengan militan IS.

Dah nama pun portal Merosakkini tu mendapat tajaan dari pihak Yahudi. Jadi, tak pelik la kalau diorang ada niat untuk memburukkan umat Islam dengan membuat dakwaan sedemikian.

Apa yang jelas, tindakan yang cuba dilakukan oleh laman portal tersebut merupakan cubaan untuk membunuh aura Dr. Zakir Naik yang mendapat sambutan hangat dari umat Islam di seluruh dunia.

Berkongsi pandangan dengan blogger Pro PAN (dulu PAS), Mohd Sayuti Omar, dia juga turut beranggapan laman portal tersebut mempunyai nawaitu dan agenda yang tersembunyi.
"Bagi saya portal ini kurang tanggungjawab kepada agama bangsa (0sendiri?), tetapi lebih mementingkan kepada komersil dan figure (pelawat)nya. Kalau ia ada tanggungjawab itu, berita dan kebebasan yang diperjuangkan itu akan dikawal dengan tertib sehingga tidak menimbulkan kecurigaan..." katanya.
Bagi dia, walaupun laman portal tersebut mementingkan soal kepentingan awam dan kebebasan bersuara, tetapi dihujungnya ada terpendam niat tak baik dan motif yang tersendiri.

Hakikatnya, bukan sahaja laman portal yang Pro Pakatan Haprak tu mempunyai agenda tersembunyi untuk mencetuskan kebencian dikalangan Bukan Islam terhadap Islam secara terbuka.

Tetapi begitu juga dengan dasar perlaksanaan yang direncanakan oleh DAPigs selama hari ini. Mereka juga turut memusuhi umat Islam dengan cara yang sama, secara subversif melalui perlaksanaan.

Sedikit demi sedikit DAPigs cuba menghakiskan kepercayaan rakyat, terutama dikalangan bukan Islam kepada umat Islam itu sendiri. Mereka cuba menghasut rakyat agar membenci Islam.

Maka sebab itu mereka saban hari memperlekehkan pentadbiran cara Islam yang dilaksanakan oleh pihak Kerajaan yang diketuai oleh parti UMNO yang majoritinya beragama Islam.

Begitu juga dengan PAS yang pada hari ini dianggap sebagai Musuh Utama oleh DAPigs hanya semata - mata kerana dasar parti itu mahu mendaulatkan perundangan Islam di Malaysia.

Pokok pangkalnya, niat tersembunyi dan agenda subversif dikalangan puak Pakatan Haprak ini yang perlu ditentang dan kesedaran dikalangan umat Islam perlu dipertingkatkan. Kalau dibiarkan begitu sahaja, alamat jahanam la umat Islam di Malaysia ni!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. dap berani buat krja mcm tu sbb mereka ada pan yg bertopengkn islam yg sntiasa brdiri teguh di belakang dap.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping