Ahad, Julai 03, 2016

Hehehe!!! Tau pulak Si Khalid Samad ni takut Si Wan Azizah tu merajuk dengan kenyataan yang dibuat oleh Si Mazlan Aliman tu semalam ye. Takut nanti, kalau merajuk, susah pulak nak dipujuk.

Mungkin Si Khalid Samad ni kesian dengan nasib yang menimpa Si Wan Azizah tu sekarang. Dah la Si Wan Azizah tu kurang dapat kasih sayang suami yang tengah meringkuk dalam penjara.

Tak pasal - pasal, ada pulak yang GATAL mulut kata puak Pakatan Haprak tu nak melantik Tan Sri Muhyiddin Yassin sebagai Ketua Pembangkang. Lagi la meroyan Si Wan Azizah tu dibuatnya.

Mungkin sebab itu la Si Khalid Samad tu tampil menafikan dakwaan yang dihebahkan oleh Mazlan Aliman tu sebelum ini. Dia setakat nak menjaga hati Si Wan Azizah tu je sebenarnya.

Jika dalam kenyataan yang dikeluarkan semalam, Si Mazlan Aliman tu mengakui wujudnya cadangan dikalangan puak Pakatan Haprak tu nak menggantikan Wan Azizah sebagai Ketua Pembangkang.


Namun kenyataan itu dinafikan oleh Khalid Samad yang mendakwa cadangan itu hanya sekadar nak memberikan ruang dan pentas kepada Tan Sri Muhyiddin untuk bersuara bagi pihak mereka.

Seperti mana biasa, Si Khalid Samad tu menuduh pihak media yang sengaja memutar belitkan kenyataan Si Mazlan Aliman mengenai perkara tersebut sehingga menimbulkan spekulasi.
“Ini memandangkan Muhyiddin ketika ini pemimpin yang tidak berparti. Jadi, kenyataan yang dikeluarkan tidak ada kena mengena dengan soal Muhyiddin menjadi ketua pembangkang, tapi menyediakan tempat untuk Muhyiddin membantah 1MDB dan sebagainya,” katanya yang kesal dengan salah lapor akhbar Inggeris sebelum ini.
Kalau dilihat dari satu sudut, kenyataan yang dibuat oleh Si Khalid Samad ni seolah - olah menidakkan kelayakan Tan Sri Muhyiddin Yassin tu sebagai Ketua Pembangkang. Mungkin dia lebih rela dipimpin oleh Wan Azizah yang dianggap oleh sesetengah pihak macam Tunggul Kayu tu!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Wan Azizah tak kisah pun.
    Apasal korang pulak yang meroyan...........??????

    BalasPadam
  2. mahyideen ke, wan jijjah ke, raja liwat ke, mat sabutoh ke..dapigs tak kisah sapa jadi ketua pembangkang. Asalkan boleh disuap dan dijadikan baruah dapigs, boleh jadi ketua pembangkang.
    Mahyideen dah terbukti sanggup mengkhianati bangsa dan agama demi pangkat dan harta di dunia. Ini adalah satu karekter yang sangat2 dicari oleh dapigs!

    BalasPadam
  3. ph makin suram biar siapa pun ketuanya jika masih melutut kpd dap...pakatan rapuh krn ada kpntingan masing2...nak kuasa semata mata.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping