Selasa, Julai 05, 2016

La!!! Ye ke? Tak tau la pulak. Sejak bila Si Tokong DAPigs tu suka main bontot macam Si Ketua Penipu tu? Ingatkan Si Tokong DAPigs tu jenis seorang lelaki yang 'Lurus' dan bukan Bi-Seksual.

Hehehe!!! Jangan la cepat sangat nak marah. Kalau dibaca tajuknya, memang Si Nurul Izzah tu kata Si Guan Eng ni sama dengan Papanya. Tapi dia bukan maksudkan perlakuan Liwat tu.

Cuma Si Nurul Izzah tu membuat tuduhan kononnya pendakwaan yang sedang dihadapi oleh Si Guan Eng tu pada ketika ini hampir serupa dengan nasib yang menimpa Papa dia sebelum ini.

Menurut tuduhan Si Nurul Izzah, pendakwaan terhadap Guan Eng itu sengaja dilakukan sebagai ulang tayang penyalahgunaan kuasa oleh pihak Kerajaan Barisan Nasional pada ketika ini.
“Perilaku menyalahgunakan kuasa ini tidak boleh dibiarkan kerana kita sebagai rakyat akan menjadi mangsa, tidak kira siapa anda...dan yang terbaru adalah Ketua Menteri Pulau Pinang sendiri. Cakap sikit kena tahan, kena dakwa.
"PKR akan menyokong Guan Eng sehingga ke titisan terakhir kerana kita tahu, dia tidak bersalah. Tiada pendakwaan terhadapnya, tetapi disebabkan mereka tidak senang dengan kebaikan yang dibawa olehnya (Guan Eng) maka dia diheret ke mahkamah.
“Saya kagum dengan kehadiran rakyat yang sama-sama memberi sokongan kepada solidariti ini. Ia bukan sahaja untuk menuntut keadilan untuk Guan Eng sebaliknya sebagai perjuangan reformasi keadilan untuk rakyat," katanya.
IRONIKnya, dulu Si Guan Eng tu juga merupakan disalah seorang pemimpin DAPigs yang menuduh Si Ketua Penipu tu sebagai seorang Kaki Peliwat dalam usaha nak menjatuhkan maruahnya.

Pada ketika itu, Si Guan Eng dan bapa dia, Si Kit Siang tu juga yang mengadakan siri jelajah seluruh Malaysia menjaja cerita kononnya Papa Si Nurul Izzah tu sebagai seorang Kaki Bontot.

Dakwaan yang dijaja oleh anak beranak DAPigs tu merupakan salah satu agenda yang disusun oleh mereka untuk menjatuhkan Si Ketua Penipu tu dari jawatan Timbalan Perdana Menteri.

Tapi sekarang ni, anak kepada Si Ketua Penipu tu pulak boleh berdiri diatas pentas yang sama dengan Si Guan Eng tu dan mendakwa nasib Ketua Menteri Pulau Pinang tu sama dengan Papanya.

Itu yang agak menghairankan kita. Boleh pulak Si Nurul Izzah ni berkongsi pentas dan memberi sokongan kepada orang yang menjaja cerita pasal perilaku seksual songsang Papa dia secara terbuka?

Apa yang jelas, pemimpin Pakatan Haprak macam Si Nurul Izzah ni sanggup buat apa saja demi untuk meraih Simpati Murahan bagi memenuhi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Tak kisah la kalau yang disokong tu pernah tuduh Papa dia meliwat sekali pun!!!
Categories: , ,

9 ulasan:

  1. Dah tua dah pun...tak habis habis papa papa,papa papa. Ahli Parliament tapi tak matang2.

    BalasPadam
  2. Sian……khir toyo pun sama cam papa jugak la kan kan kan…

    BalasPadam
  3. Ayah kau peliwat..tahu ke maksud peliwat..Guan eng makan rasuah...sama ke..tule banyak sgt makan dedak ayam sampai jadi bahalol

    BalasPadam
  4. Masa Khir toyo mana ada back up mcm ni , Bila kena kat tokong dia orang , sama sama kita saksikan episod seterusnya ,

    BalasPadam
  5. Asik-asik papa, papa, papa. Biarlah papa tuuuuu. Tumpulah pada rakyat

    BalasPadam
  6. Kes berjubor mana sama dengan kes bungalow terlajak murah cik kak

    BalasPadam
  7. Mane ler same.
    Lge beli bnglo mura
    Nuar suntut org

    BalasPadam
  8. Mane ler same.
    Lge beli bnglo mura
    Nuar suntut org

    BalasPadam
  9. LGE dan papa kau - PADAN MUKA

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping