Sabtu, Julai 16, 2016

Sepertimana yang kita semua sedia maklum, pendirian Wan Azizah terhadap gabungan baru Pakatan yang diterajui oleh Tun Mahathir tu disambut dengan agak hambar dan suam - suam.

Takde la macam sesetengah pihak yang dilihat 'Teruja' dan 'Ghairah' macam Beruk Kena Belacan dengan gabungan yang diumumkan oleh Mantan Perdana Menteri Malaysia tu sebelum ini.

Sebabnya kita semua pun tahu. Wan Azizah dan keluarganya masih lagi tidak dapat menerima tindakan zalim dan kejam yang telah dilakukan oleh Tun Mahathir terhadap mereka.

Walaupun Si Ketua Penipu tu digambarkan oleh media Pro Pakatan Haprak menerima baik cadangan pembentukan gabungan Pakatan Baru itu, namun keputusan mengenainya belum muktamad.

Perkara itu dinyatakan sendiri oleh Wan Azizah dalam satu kenyataan rasminya hari ini yang mendakwa partiya belum membuat sebarang keputusan dan pendirian mengenai gabungan tersebut.

Kata Wan Azizah, partinya itu akan membuat pertimbangan sama ada mereka mahu turut serta dalam gabungan Pakatan Baru itu atau sebaliknya sebelum sebarang keputusan boleh diambil.
“Kita (PKR) tengok dululah, kita tengok dulu sebab kita mesti ada persamaan dalam apa perjuangan kita dan setiap agenda kita harus sama,” katanya.
Jelas, pendirian yang dibuat oleh Si Wan Azizah ini memperlihatkan sikap acuh tak acuhnya terhadap pembentukan Pakatan Baru yang dicadangkan oleh Bekas Perdana Menteri itu baru - baru ini.

Sebagai rekod, Wan Azizah sebelum ini kekal melabelkan Tun Mahathir sebagai seorang pemimpin Diktator yang telah bertindak zalim terhadap rakyat serta keluarganya sehingga menyebabkan Si Ketua Penipu tu terlucut dari jawatan Timbalan Perdana Menteri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Papa ibarat cahaya api lilin membakar diri menyinari malaysia. Susah nak dapat makhluk melata seperti ini di dunia.sabarla kak one payung,bantal,cendawan terapong menunggu di atas sana akan bawa menjelajah youtube.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping