Ahad, Julai 03, 2016

Eh? Dah hilang akal ke Si Tony Puaka ni? Pasal apa pulak dia sibuk nak desak Si Guan Eng tu lepaskan jawatan dan bercuti jika didakwa oleh pihak Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia ni?

Apa GILA ke Si Tony Puaka ni nak membuat desakan sedemikian? Dan yang lebih memeranjatkan ialah, desakan yang dibuat oleh Si Tony Puaka tu bukan baru dua tiga hari lepas dibuat.

Tapi kenyataan itu dibuat dah lebih dari sebulan sebelum Si Guan Eng tu ditahan dan didakwa oleh pihak SPRM kerana didakwa terlibat dengan dua pertuduhan kes rasuah dimahkamah.

Pada ketika itu, Si Tony Puaka ni kata, jika kes yang melibatkan pemimpin itu masih dalam siasatan pihak berkuasa, maka dia tidak perlu melepaskan sebarang jawatan yang disandangnya.

Sebaliknya, Si Tony Puaka tu kata, JIKA DIDAKWA dimahkamah selepas selesai pihak berkuasa menjalankan siasatan sepenuhnya, maka pemimpin itu PERLU LETAK JAWATAN.

Itu kenyataan yang keluar dari mulut Si Tony Puaka tu sendiri. Takde orang paksa dia buat kenyataan tersebut. Takde orang cuba nak putar belit kenyataan yang dia buat secara terbuka.

Video dibawah ini boleh mengesahkan bahawa Si Tony Puaka tu sendiri yang kata sedemikian. Maka, takde alasan Si Tony Puaka tu nak buat dakwaan mengatakan kenyataan dia diputar belit oleh orang lain.
Jadi sekarang, Si Tony Puaka tu tak perlu nak buat muka 'BLUR'. Sebaliknya dia perlu membuat desakan supaya Si Guan Eng tu lepaskan jawatan dan bercuti. Tapi persoalannya, Si Tony Puaka ni ada 'Telur' ke nak buat desakan sedemikian!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping