Isnin, Julai 04, 2016

Wow! Hebatnya Sepupu Si Ketua Penipu ni bersuara. Nampak gayanya kedudukan dia lebih besar dan lebih tinggi dari Haron Din sehingga dia berani berlaku biadap terhadap Mursyidul Am PAS tu.

Dari satu sudut, agak menghairankan juga kenapa Si Badut Politik ni beria - ia benar nak mempertahankan Si Guan Eng tu? Dia dah makan dedak DAPigs ke sampai sanggup menghina Haron Din?

Kalau dia setakat nak bercakap soal keadilan tu, kita tak kisah sangat. Tapi, adakah itu membuatkan dia layak untuk memaki - hamun Datuk Dr. Haron Din sedemikian rupa secara terbuka?

Soalnya, sejak bila pulak Si Badut Politik ni jadi 'Lidah DAPigs' dan menyerang pemimpin PAS seperti Datuk Dr. Haron Din? Siapa yang bagi dia lesen nak mempertikaikan nasihat Haron Din kepada Guan Eng?

Adakah dia rasa diri dia hebat sangat jika nak dibandingkan dengan Datuk Dr. Haron Din ni? Maksum sangat ke dia yang nak tegur Haron Din dengan kenyataan yang begitu biadap sedemikian rupa?

Adakah Si Badut Politik ni lupa, nama dia naik pun bukan sebab dia banyak berjasa kepada UMNO atau pun bangsa Melayu. Jauh sekali dia nak memperjuangkan kedaulatan Islam dari penghinaan DAPigs.

Tapi sebaliknya, orang kenal dia sebab dia pernah mengalami masalah kewangan yang kritikal sehingga diisytiharkan sebagai Muflis. Itu membuktikan yang dia sendiri tak reti buat kerja.

Padahal dia nak uruskan duit sendiri pun dia tak mampu. Lagi dia ada hati nak suruh Perdana Menteri letak jawatan? Bila dah tak mampu dan tak de orang layan, mula la dia meroyan.

Sedangkan sewaktu dia pegang jawatan Naib Ketua Bahagian dulu pun dia GAGAL nak mendapatkan sokongan dari rakyat. Sekarang bila dah kena tendang, pandai pulak dia nak menyalak?

Orang seperti ni sebenarnya tak layak diberikan sebarang perhatian. Jauh sekali kalau nak sebut nama dia yang sebenar sebab perangai dia tak ubah macam Badut dalam Politik semata - mata.

Sedar la sikit. Hidup dia sekarang hanya sekadar bergantung kepada orang lain je. Setakat hari ini, dia hanya pandai menggoyangkan ekor dibelakang tuan dia sahaja. Itu pun dia masih ada hati nak tunjuk yang dia lebih bagus dari Haron Din? Memang tak sedar diri sungguh!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Si Khairuddin ni penuh dg dengki iri hati peringkat kronik. Dia sorang saja yg betul, orang lain semua tak betul. Dah biol dia ni. Dia tak setaraf dg Dr Harun Din pun macam langit dg bumi

    BalasPadam
  2. Si Khairuddin ni penuh dg dengki iri hati peringkat kronik. Dia sorang saja yg betul, orang lain semua tak betul. Dah biol dia ni. Dia tak setaraf dg Dr Harun Din pun macam langit dg bumi

    Ada hidup dia bergantung kepada isterinya yang seoarang Artis????

    BalasPadam
  3. Memang patut pun si Khairudin maki sama Haron Din. PAS bersahabat
    dengan DAPigs sejak 2008. Masa itu semua halalan toyiban.

    Jadilah ULAMA yg sekurang kurang nya di-lihat adil bila nak beri
    nasihat...ADIL dan AMANAH pun di-perlukan dalam Islam? sekarang ramai
    ulama di-lihat sebagai badut...nak salahkan siapa? kewibawaan macam Hadi Bawang? zero langsung. jangan nak takut takut kan orang yang
    kritik dgn dosa dan neraka...taktik ni dah tak boleh di-pakai lagi.

    Ulama kalau dah kantoi...kad last yang mereka gunakan...tak lain tak bukan..."dosa/neraka"...so orang pun tak bukak mulut kritik mereka.

    Orang Islam zaman ni tahu juga pasal hadis akhir zaman yang melibatkan peribadi se-saorang yg di-gelar ulama...bukan ular dalam semak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah terlalu banyak makan DEDAK kamu ni...bertaubatlah sebelum kamu ditaubatkan...kamu xsetaraf dengan para ulama..

      Padam
  4. dunia akhir zaman....ulama dicerca..yg jahil disanjung. nabi dah pesan ttg perkara ini.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping