Rabu, Julai 06, 2016

Gambar Hiasan
Heh! Memang sengal otak betul puak - puak Pakatan Haprak ni. Suka betul diorang ni buat kerja pandir dan mengabiskan masa dengan aktiviti tak berfaedah ni ye. Nak pulak geng PKR.

Dengar kata, malam ni diorang buat rancangan nak perhimpunan sambut hari raya bersama Si Ketua Penipu tu dengan berkumpul beramai - ramai depan pintu masuk penjara Sungai Buloh.

Orang lain bertakbir raya dari rumah ke rumah, diorang pulak duduk berlonggok depan pintu masuk penjara tu. Entah menda manfaat yang diorang dapat dengan aktiviti begitu, tak tau la.

Makluman mengenai acara tersebut dihantar melalui kiriman mesej melalui aplikasi whatsapp kumpulan Pro Pakatan yang katanya dihantar oleh Tian Chuak dan Zuraidah Mak Lampir.

Dan yang lebih menarik, perhimpunan yang dijadualkan bermula malam tadi menampilkan artis yang dah tak laku. Katanya Dayangku Intan akan memeriahkan lagi acara sambutan tersebut.

Tapi, dari pemerhatian yang dibuat dalam laman media sosial sejak selepas habis waktu Isyak sehingga ke saat artikel ini ditulis, takde pulak laporan dibuat mengenai acara sambutan tersebut.

Mungkin pihak penganjur pun tau, kalau diorang buat juga acara tu, dah tentu kena kutuk dengan orang luar. Orang tengah sibuk nak berkumpul dengan keluarga dirumah, diorang ajak berkumpul sokong Peliwat.

Mungkin itu juga diantara sebab kenapa acara tersebut tidak diadakan malam tadi kot. Kalau diorang buat juga sambutan tu, dah tentu ramai yang takkan datang dan kehadirannya menghambarkan.

Puas pulak diorang nak spin cerita dan bagi alasan bertaraf longkang untuk menjustifikasikan perkara tersebut. Jadi, daripada nak semak kepala lutut, baik diorang batalkan program tu. Kalau tidak, nampak sangat Si Ketua Penipu tu dah takde penyokong!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. Mereka yg baghal saja yg sanggup datang..mana tahu dapat duit raya..200 banyak hoi

    BalasPadam
  2. Itu adalah kumpulan bodoh bangang. Di pimpin pun oleh ahli2 parliament biol.

    BalasPadam
  3. Dayang ku intan tu kalau tak laku jangan dibuang , atok arrkkk nak.nak berduet nak tak?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping