Jumaat, Julai 29, 2016

Ooo!!! Itu ke yang dinamanakan sebagai berbincang? Itu berbincang Kepala Hotak dia namanya!!! Lawak Gampang apa yang sedang dihidangkan oleh Si Menteri Besar Selangor ni sebenarnya?

Apa yang cuba dilakukan oleh Si Menteri Besar Selangor ni? Adakah dia cuba nak menjelaskan perbalahan yang sedang hangat berlaku diantara pemimpin PKR dan DAPigs pada ketika ini?

ATAU, adakah Si Menteri Besar Selangor tu cuba nak memper-BODOH-kan rakyat dengan memberi alasan kononnya Si Tipah Koyak dan Si Tony Puaka tu sedang 'Berbincang' dalam media sosial?

Dalam kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Menteri Besar Selangor tu, dia mendakwa "Perang Media" diantara Tony Puaka dan Si Tipah Koyak tu hanya sekadar satu 'Perbincangan'.
“Tak ada (pergaduhan). (Hanya) Perbincangan. (Tanggapan pergaduhan) sebab anda tidak lihat hal seperti ini dalam BN. Dalam Pakatan Harapan kita setuju untuk tidak bersetuju,” kata Datuk Seri Mohamed Azmin Ali ketika ditemui pemberita dalam majlis pelancaran Pesta Buku Selangor 2016 di Pusat Konvenshen Shah Alam hari ini.
Kot ye pun kalau Si Menteri Besar Selangor tu cuba nak tutup kemaluan Tony Puaka dan Si Tipah Koyak, agak - agak la sikit. Jangan la sampai tahap dia nak tayang ke-BODOH-an diri sendiri.

Tapi kalau dilihat dari satu sudut, memang situasi macam yang ditonjolkan oleh pemimpin Pakatan Haprak tu takde dalam Barisan Nasional sebab Barisan Nasional tidak se-BODOH itu.

Kalau nak berbincang, kenapa masing - masing buat kenyataan menuduh diantara satu sama lain dalam laman media sosial peribadi sendiri? Kenapa tak buat dalam satu forum yang sama?

Kot selama ini boleh pulak diorang buat mesyuarat, mengadakan pertemuan dan sebagainya. Tapi kenapa dalam situasi dua pemimpin itu, diorang buat status dalam 'Wall' Facebook sendiri?

Kamon la Azmin! Kamu ingat rakyat Malaysia ni semuanya BONGOK macam pengikut Pakatan Haprak kamu tu ke? Kamu ingat rakyat Malaysia ni mudah terpengaruh dengan pembohongan yang kamu lakukan? Tolong la!!! Jangan dedahkan kemaluan kamu sendiri!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Tony lu ingat, tipah koya tu pompuan lu banyak berani cakap songsingsang....lu tau tak ini tipah telanjang azwan cabut lari.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping