Khamis, September 15, 2016

Itu hakikat yang perlu diterima oleh ahli PKR. Tak perlu diorang nak mempertikaikan soal 'Kencing' yang menjadi tajuk diatas. Realitinya, memang selama ini diorang kena kencing orang atasan.

Kalau dulu, bukan main lagi pemimpin atasan menghasut diorang berguling atas jalan raya menyokong Si Ketua Penipu tu dan mengecam kezaliman Tun Mahathir sebagai Perdana Menteri.

Puas diorang kena kencing dengan jentera PKR pada ketika itu yang menjaja cerita kononnya Tun Mahathir ni seorang pemimpin Diktator yang kejam terhadap keluarga Si Ketua Penipu tu.

Dan diantara mereka yang terlibat dengan hasutan tersebut ialah Bekas Naib Presiden PKR ni sendiri serta beberapa orang lagi pemimpin kanan parti yang pernah ditahan dibawah Akta ISA.

Jadi sekarang, pemimpin macam Si Mustafa Kamil ni sibuk nak menegakkan benang yang basah, mendesak agar kepimpinan parti itu membuat penjelasan mengenai perkembangan terkini.

Dia desak supaya pemimpin PKR memberi penerangan secara jelas kepada ahli mengenai hubungan kerjasama Politik yang nak dijalinkan dengan PPBM yang dipimpin oleh Tun Mahathir.
"Ini peranan pemimpin atasan yang menyokong reformasi untuk menjelaskan kepada penyokong masing-masing supaya dapat diangkat pemikiran mereka dan maslahah perjuangan yang kita ada pada hari ini dalam menghadapi keadaan yang ada sekarang. 


"Dalam mana-mana keadaan pun ada yang dahulunya musuh kita tapi kemudiannya apabila dia berubah pendirian dan sikap jadi rakan kita. Ini tidak mustahil dan tidak ganjil dalam mana-mana perjuangan pun boleh berlaku demikian," jelasnya kepada Antarapos.
Namun jika dilihat dari satu sudut, kalau ya pun pemimpin PKR tu nak buat penjelasan sekali pun, ia hanya sekadar untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri je semata - mata.

Sudah pasti diorang akan berikan SERIBU SATU alasan - alasan yang bertaraf Longkang kepada ahli - ahli yang ada agar dapat dijustifikasikan tindakan yang dilakukan itu boleh diterima.

Dalam erti kata lainnya, ahli - ahli PKR diperingkat bawahan sudah pasti akan dihidangkan dengan SERIBU SATU jenis pembohongan dari pemimpin - pemimpin yang hanya mementingkan Politik Peribadi mereka sendiri!!! Balik - balik, kena kencing jugak la!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. pkr= parti kencing rakyat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Orang umno kena kencing dengan Najib,Semah dan Jho tahik lo..rakyat dan ko bayar cukai dia orang rompak..idup mewah

      Padam
  2. Rasanya WA sekeluarga kurang setuju dlm soal ini,kerana khuatir dua 'kekasih' akan bertaut semula(A&A) dgn lebih intim.Kalau begitu nanti,teruklah keluarga tersebut makan hati berulam janutung melihat gelagat mereka yg kian galak 'bercumbu mesra'.

    BalasPadam
  3. Dulu memang madey diktator..sekarang madey tak ada kuasa lagi..buang prompak adalah lebih penting..2 musuh yg menghadapi lawan yg sama boleh bergabong..

    BalasPadam
  4. Politik semua utk kepentingan keluarga dan kroni lahanat...

    BalasPadam
  5. Parti kencing rkyat dgn parti auta negara pun dah mula retak...nak ke putrajaya kunun..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping