Jumaat, September 16, 2016

Setidak - tidaknya, anak kepada Si Mahfuz Bean ni tak ikut jugak la perangai Haramjadah Bapak dia yang ketar kepala lutut dan kecut buah kerandut nak keluar dari PAS dan masuk PAN.

Walaupun pada hakikatnya Si Mahfuz ni jasad dia sahaja yang PAS sedangkan dalam masa yang sama jiwa dia dah bersama dengan PAN. Setakat ni dia hanya berani jadi Musang Berbulu Ayam.

Dalam laporan yang disiarkan, anak kepada Ahli Parlimen Pokok Sena Datuk Mahfuz Omar secara rasmi menjadi ahli Parti Amanah Negara (PAN) apabila menerima sijil keahlian malam tadi.

Muhammad Mujaheed Mahfuz menerima sijil keahlian PAN daripada Pengerusi Amanah Kedah, Datuk Dr Ismail Salleh dalam majlis penubuhan penaja Amanah cawangan Along Senibong.

Ismail ketika dihubungi laman portal Pro PAN, Malaysia Dateline telah mengesahkan perkara itu dan menyatakan rasa gembira dengan penyertaan Mujaheed bersama - sama jemaah PAN.
“Ya, betul Mujaheed sudah menjadi ahli Amanah dan saya sendiri yang menyerahkan sijil keahlian kepada beliau yang hadir ke program malam tadi. Beliau menetap di Kuala Lumpur dan balik beraya di rumah keluarganya,” katanya.
Mujaheed dalam ucapannya selepas menerima sijil malam tadi berkata, beliau menyertai Amanah kerana berasa selesa dengan hala tuju parti itu dan kenal orang-orang yang menyertai Amanah.
“Dalam Pas dulu saya tak aktif secara langsung kerana prinsip saya, selagi ayah saya dalam politik, saya tak mahu aktif secara langsung.
“Tapi saya banyak tolong kerja-kerja belakang tabir terutamanya membantu ayah saya. Saya sertai PAN kerana saya rasa saya kenal ornag-orang yang ada dalam PAN ini,” katanya.
Mahfuz yang merupakan bekas Naib Presiden PAS bagaimanapun masih kekal dalam parti itu walaupun dilihat cenderung kepada PAN dan sering mengkritik PAS secara terbuka akhir - akhir ini.

Sementara itu, PAN Kawasan Pokok Sena berjaya menubuhkan sebuah lagi cawangan malam tadi iaitu cawangan Alor Senibong dan menerima 30 borang permohonan menyertai PAN daripada penduduk kampung tersebut.
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Wellcome to BAHALOL group...enjoy makan dedak DAPIGs...otak letak di bawah tapak kaki...

    BalasPadam
  2. Ayahnya bila plk nak isytihar masuk parti kuali.

    BalasPadam
  3. org islam yg mnyertai pan tu bila2 masa sj blh berubah hti. selepas ini jk brlku pula prselisihn d antra pmimipin pan mrka akn brpecah lgi.kita tggu dn lihat. sebenarny mrka tda istiqamah dlm prjuangan yg tulin tda prnsip politik yg jelas. mrka hny mnjd insan ikut-ikutan sj. apa dasar mrka brjuang dgn pan. sudah tntu tda. mrka hny sekadar mnjd balaci dn kuda tunggangan pmimpin yg rakus brpolitik utk kdniaan semata2. mnkala pmimpin mrka pula mnjd balaci kpd dap. mrka tdk blh buat kptusan sndri tnpa kbnaran tuan mrka dap. olh itu setiap prkr yg tdk di prstjui oleh dap tk akn mnjd knytaan. mrka tnp segan silu melakunkn watak2 org alim dgn lebai d kpla brtjuan mnarik kprcyaan org islam ttp mnjd segan silu bila berada brsma cina2 dap. cuba nilai watak arwah tgna yg sgt istiqamah dlm semua kdaan. kasihan org2 islam yg trpdya dgn tipuhelah politik pan yg tdk istiqamah dgn jnji dn baiah ttp mnjd belot kpd whdah prjuangan yg diakhiri dgn pengkhianatan trhdp islam yg di prjuangkn itu.. dap tepuk tangan gmbira krn brjya mghncur kan kesatuan ummah org melayu dn islam mlalui tgn2 pmimpin pan. tda maaf bgimu selagi blum bertaubat.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping