Khamis, September 08, 2016

Ini memang satu perkara yang tak perlu nak dinafikan oleh sesiapa lagi kerana ianya sudah menjadi satu 'Rahsia Umum' yang diketahui oleh seluruh masyarakat Malaysia pada ketika ini.

Realitinya, Si Azmin tu memang sedang kumpul pengaruh bagi merealisasikan hasratnya untuk menjejakkan kaki ke Pejabat Perdana Menteri selepas Pilihan Raya Umum yang akan datang.

Maka sebab itu kita tengok Si Azmin tu sanggup jadi macam 'Pelacur' yang bermuka tembok ke hulu ke hilir menagih sokongan dari DAPigs dan PAS walaupun kedua - dua parti itu bertelagah.

Dan atas sebab itu juga kita dapat lihat kenapa Si Timbalan Presiden PKR itu juga dengan berani membelakangi perasaan keluarga Si Ketua Penipu tu dan memberi sokongan kepada Tun Mahathir.

Secara umumnya, semua orang pun tahu yang keluarga Si Ketua Penipu tu masih lagi menyimpan dendam kesumat terhadap Bekas Perdana Menteri yang dilabel sebagai seorang Diktator.

Dan semua orang juga sedar bahawa Si Menteri Besar Selangor tu cenderung menyokong gerakan yang diketuai oleh Tun Mahathir walaupun ianya tidak direstui oleh Presiden PKR sendiri.

Namun, semua itu tidak dipedulikan oleh Si Menteri Besar Selangor tu memandangkan dia melihat peluang untuk dia menjadi Perdana Menteri cukup luas terbuka dengan menyokong Tun Mahathir.

Maka, demi untuk merealisasikan keghairahannya mencapai impian tersebut, Si Azmin tu sanggup berjumpa dengan semua orang walaupun hakikatnya semua orang tak suka dengan taktik dia tu.

Dengan muka tak malunya, Si Menteri Besar Selangor tu mengakui bahawa dia pada ketika ini sedang ghairah berjumpa dengan semua orang dan menyeru agar mereka menyokong Tun Mahathir.
"Ia usaha kolektif...saya sedang berusaha sebaik mungkin untuk bercakap dan bertemu dengan semua parti (pembangkang). Saya fikir ia satu perkembangan yang cukup besar pada masa kini, tetapi proses ini masih lagi berjalan dan saya harap kita akan dapat lihat keputusan yang baik sebelum Pilihan Raya Umum ke-14," katanya kepada media selepas menghadiri Seminar "Copenhagen Solutions For Sustainable Cities" di Pusat Konvensyen Shah Alam di sini hari ini.
Pokok pangkalnya, apa yang dilakukan oleh Si Menteri Besar Selangor tu bukan untuk menjaga kepentingan Politik puak Pakatan Haprak tu secara keseluruhan. Tetapi hanya sekadar untuk merealisasikan impian dia menjadi Perdana Menteri semata - mata!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping