Sabtu, September 10, 2016

Kalau dilihat dari satu sudut, itulah yang cuba dilakukan oleh Si Menteri Besar Selangor ni sebenarnya. Memang kenyataan media yang dia buat sebelum ini menyindir UMNO secara terbuka.

Tapi dalam masa yang sama, Si Menteri Besar Selangor tu juga dilihat cuba mengutuk tindakan yang dilakukan oleh pengikut - pengikut yang setia kepada Presiden PKR, Wan Azizah.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan semalam, Timbalan Presiden PKR tu menyindir kepimpinan UMNO yang didakwa 'Panik' melihat Si Ketua Penipu tu bertemu dengan Tun Mahathir.

Sebaliknya, Si Azmin tu mendakwa, pertemuan diantara kedua - dua pemimpin itu adalah sesuatu yang cukup baik khususnya untuk kembali menyatupadukan umat serta rakyat di Malaysia.
"Kenapa kamu semua takut pertemuan ini. Umno tak perlu panik kerana saya kira ini satu permulaan baik sebagai persiapan kita menghadapi PRU. Kita ada satu matlamat iaitu menyelamat negara dan memulihkan ekonomi," katanya di sini, semalam.
Tapi Si Azmin tu lupa. Dalam masa yang sama, pertemuan diantara kedua - dua pemimpin tu juga telah mengguris hati dan perasaan pengikut setia kepada Si Ketua Penipu tu secara tidak lansung.

Perkara itu jelas apabila ada sebahagian besar dari pejuang - pejuang Reformasi secara terbuka meluahkan rasa kecewa dan terkilan melihat insiden itu berlaku didepan mata mereka.

Bahkan ada juga dikalangan mereka yang turut menganggap ianya sebagai satu 'Pengkhianatan' yang terang lagi nyata terhadap pengorbanan yang ditempuhi sejak 18 tahun yang lalu.

Nak pulak bagi mereka yang pernah ditahan dibawah Akta ISA sewaktu zaman pentadbiran Tun Mahathir yang sehingga ke hari ini dilabel sebagai pemimpin bersifat Diktator dan Zalim.

Malah keluarga Si Ketua Penipu tu sendiri dilihat tidak teruja dengan pertemuan diantara kedua - dua pemimpun tersebut. Takde pun diorang membanggakannya dalam laman media sosial.

Itu menunjukkan yang keluarga Si Ketua Penipu tu pun 'Kurang Senang' dengan tindakan yang dilakukan oleh Si Menteri Besar Selangor tu. Cuma, buat masa ni takde la diorang sebut secara terbuka sebab nak menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Masing masing ada kepentingan. Yg pasti kepentingan rkyat tidak lgi jdi keutamaan.

    BalasPadam
  2. Ingat semua selagi ALLAH xbagi rezeki pd muhyuddin, mukriz,anuar & azmin..buatle apa2 pun xkan dapat memerintah Malaysia..hendaknye pd kafir harbi...xperlulah nak mimpi indah nak jadi future PM...integriti kamu semua lebih teruk..simpan betina bini org.
    Semua kamu sapu...memalukan..

    BalasPadam
  3. Bosan dgn manusia yg mementingkan nafsu peribadi.Konon demi memulihkan negara.Atau memulihkan kuasa wang dan harta yg kian hilang selama ini.Tak cukup ker 22tahun.Rakyat jer pening melayan kata2 dan penipuan korang selama ini.Baik korang mampus jer...BANGSAT!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping