Jumaat, September 02, 2016

Kelakar pula apabila membaca celoteh Dyana Sofya DAPigs yang cuba menegakkan benang basah tentang kenyataan Ketua Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan, Mohd Razlan Rafii yang menyenaraikan bukti yang menunjukkan DAP tidak menghormati Melayu.

Beliau terlalu naif hingga tidak dapat membezakan di antara pesta Oktoberfest dgn majlis diplomatik. Pesta Oktoberfest yang dihadiri oleh kepimpinan DAP adalah pesta arak seperti yang diterangkan di bawah:

You can expect authentic German food and beer in a true Oktoberfest atmosphere.  Traditionally, German Oktoberfest is a BEER FESTIVAL.
Lebih malang lagi apabila Oktoberfest 2016 akan diadakan di negeri bawah kerajaan DAPigs bermula hari JUMAAT, penghulu segala hari bagi umat Islam! 


Malah, adalah sangat memalukan apabila Dyana Sofya tidak faham atau tidak tahu bahawa Dasar DAPigs terang-terangan telah menggariskan :

1. Penghapusan pembahagian antara "bumiputera" dan "bukan bumiputera" dan perlaksanaan kesaksamaan etnik. 
2. Penggantian sistem kuota etnik dengan dasar 'merit dan keperluan'
Bukankah terdapat beberapa Perkara termaktub di dalam Perlembagaan Malaysia yang dipertikai oleh dasar parti DAPigs?

Dan sebagai bekas graduan UiTM, beliau patut sedar yang beliau adalah di antara yang diberi keistimewaan sebagai orang Melayu dan kuota etnik untuk menyambungkan pelajaran di universiti yang diperjuangkan oleh UMNO.

Dan bagaimana pula dengan kezaliman Rejim DAPigs terhadap rakyat Pulau Pinang?

Yang terbaru, Rejim DAPigs telah memberi notis pengurisan kepada 26 penduduk di sekitar Lorong Bertam dan Lebuh Noordin yang terletak di tapak Warisan Dunia George Town, Pulau Pinang.

Takkan Dyana DAPigs buat-buat tidak tahu tentang rintihan rakyat terhadap kezaliman DAPigs?

Dan bukan sahaja Lim Guan Eng, Setiausaha Agung DAPigs sedang berdepan dengan kes rasuah dan salahguna kuasa yang memalukan tetapi terdapat satu lagi kes rasuah untuk mendapatkan rumah kos rendah yang melibatkan bapa ADUN DAPigs.

Untuk rekod, pada 14 Ogos 2014, Mahkamah Persekutuan telah memutuskan bahawa Enakmen Pilihan Raya Kerajaan Tempatan (Pulau Pinang dan Seberang Prai 2012) yang diluluskan DUN Pulau Pinang pada 2012 adalah bertentangan dengan Perlembagaan dan undang-undang diluluskan Parlimen.

Penganalisis politik juga telah mengatakan bahawa 'perjuangan' DAPigs untuk melaksanakan pilihan raya pihak berkuasa tempatan dilihat sebagai mencabar keputusan mahkamah, sekali gus menentang Perlembagaan negara.

Baca : http://novandri.blogspot.com/2015/01/melampau-bukti-dap-hina-menentang.html
Tetapi sehingga ke hari ini, point 'pengembalian pilihanraya majlis tempatan' masih lagi termaktub di dalam dasar parti DAPigs walau pun Mahkamah telah memutuskan ianya bertentangan dengan Perlembagaan.

Takkan Dyana DAPigs tidak tahu perkara di atas dan masih mahu bersama parti korup, rasis dan cauvinis DAP itu?
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Klu dah makan dedak dap tu sampai jdi taik pun masih tak sedar diri.

    BalasPadam
    Balasan
    1. adalah sangat memalukan apabila ada orang melayu islam yang mengucap 2 kalimah syahadah yang bersaksikan Allah dan Rasul Nya, bersetuju dan menyokong perjuangan golongan yang memusuhi Islam yang menjadi anutannya. amat bertentangan dengan ajaran yang dibawa oleh Rasul. wlupun hasrat nk menunjukkan diri kita adalah liberal ttpi jgnlah sampai menggadai maruah bangsa dan agama.kita boleh berkawan dan berintraksi dgn mereka ttpi untuk membawa agenda yang bertentangan dgn ajaran islam adalah suatu tindakan yg sangat jijik d sisi Islam.berhati2lah jgn sampai tergadai dn rosaknya iman dn amal kita kerana terikut2 dgn cara hidup dan agenda musuh islam.

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping