Selasa, September 27, 2016

Huh! Herankan. Masih ada lagi ke mangkuk ayun pentaksub kitab Rew-Castle nak percaya dengan dakyah pembohongan yang sebelum ini mendakwa PAS terima rasuah sebanyak RM 90juta?

Kalau betul la PAS terima duit rasuah sebanyak itu, kenapa diorang masih tetap enggan menerima penyelesaian kes saman fitnah yang telah difailkan oleh Datuk Seri Najib terhadap Harakah?

Dalam laporan media yang disiarkan semalam, akhbar lidah rasmi PAS itu telah menolak tawaran untuk menyelesaikan kes saman fitnah berhubung isu syarikat 1MDB diluar mahkamah.

Peguam Najib, Datuk Mohd Hafarizam Harun ketika dihubungi, mengesahkan menerima surat daripada Harakahdaily Khamis lepas menyatakan bahawa ia menolak cadangan penyelesaian saman itu.
“Tetapi untuk menyatakan kes itu akan dibicarakan adalah terlalu awal kerana terdapat dua rayuan berkaitan yang menunggu di Mahkamah Rayuan,” kata beliau.
Beliau berkata perkara itu telah dijadualkan untuk pengurusan kes semalam tetapi dikeluarkan dari senarai kes mahkamah dan kemudiannya dijadualkan semula ke 1 Disember.

Hakim Wan Rohimi Wan Daud yang mewakili pengarah urusan Harakah, Dr. Rosli Yaakob dan ketua pengarang Harakahdaily, Taufek Yahya berkata anak guamnya mahukan kes itu dibicarakan sepenuhnya.

Wan Rohimi juga mengesahkan beliau telah menerima faks daripada pejabat pendaftar Mahkamah Rayuan minggu lepas memberitahunya bahawa tarikh pengurusan kes dijadualkan hari ini telah dijadualkan semula ke 1 Disember.
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Sendiri saman, sendiri minta selesaikan.. Apahal telor ada kecut ke..

    Kalau harakah pun tak berani berhadapan, patutlah paper mat salleh tak berani saman...

    Tarik balik je lah..tutup muka dengan kain.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping