Isnin, September 26, 2016

Haduyai!!! Tak sudah lagi ke Si Nurul Izzah ni meroyan pasal isu persempadanan semula ni? Masih lagi dia nak memalukan diri dia sendiri dengan membuat dakwaan yang bukan - bukan?

Si Nurul Izzah ni tak sedar ke bahawa tindakan yang dilakukan itu hanya membuatkan rakyat melihat yang dia tidak mempunyai keyakinan sepenuhnya terhadap jentera parti dia sendiri?

Soalnya, jika jentera parti pimpinan Si Nurul Izzah tu kuat, campak diorang kata mana sekali pun diorang pasti dapat hidup. Buat sepuluh kali persempadanan semula pun diorang tak kisah.

Tapi sebaliknya, kalau jentera parti Si Nurul Izzah tu sendiri lemah dan kurang berkeyakinan, maka tak hairan la jika Si Ahli Parlimen Lembah Pantai ni menggelupor tak tentu arah.

Nak pulak apabila Si Nurul Izzah tu membuat dakwaan kononnya UMNO sahaja yang dapat keuntungan daripada persempadanan semula yang telah dicadangkan oleh pihak SPR tu sebelum ini.

Walhal, UMNO pun tak puas hati jugak dengan cadangan persempadanan semula yang telah dibentangkan oleh pihak SPR tu sebelum ini. Malah, ramai juga dikalangan pemimpin Barisan Nasional yang tampil membuat bantahan.

Tinggal lagi, diorang takde la ambik tindakan macam Si Nurul Izzah ni, menjaja fitnah dan membuat tuduhan yang tidak berasas seolah - olah diorang takut pada bayang - bayang sendiri.

Kalau dilihat dari satu sudut positif, sesiapa sahaja boleh mengambil keuntungan dari cadangan yang telah dibuat oleh SPR tu. Bukan setakat UMNO sahaja yang dapat keuntunganya.

Secara logiknya, mana - mana parti yang lebih banyak bekerja menjaga kebajikan rakyat secara menyeluruh, sudah pasti parti itu akan menjadi pilihan rakyat. Tak kira dimana pun mereka bertanding.

Lain la kalau pemimpin parti tu hanya tau nak menggunakan Politik Kotor macam Si Nurul Izzah yang hanya pandai menjaja Fitnah dan menyebarkan dakyah pembohongan semata - mata.

Tapi, kalau dah jenis pemimpin yang memang Kaki Penipu macam Si Nurul Izzah tu, memang patut sangat la dia menggelupor tak tentu arah. Secara kesimpulan mudahnya, adalah lebih baik Si Nurul Izzah tu pergi buat bantahan kepada SPR daripada dia Menyalak dalam Media!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping