Rabu, September 21, 2016

Heh! Herankan. Dikala orang lain memberikan impresi seolah - olah wujud ruang kesatuan atau 'Co-Existence' diantara Si Ketua Penipu tu dengan Tun Mahathir, tapi lain pulak realitinya.

Jika sebelum ini, Si Menteri Besar Selangor merangkap Timbalan Presiden PKR tu cuba memberikan gambaran seolah - olah kedua - dua pemimpin itu sudah tidak lagi bermusuhan sesama sendiri.

Malah, media Pro Pakatan Haprak tu juga cuba memberikan bayangan pals u kepada rakyat bahawa kedua - dua pemimpin yang berseteru selama 18 tahun itu akan bergabung tenaga semula.

Namun hakikatnya, itu semua hanya mimpi kosong orang yang terlalu ghairah mengejar kuasa macam Si Azmin tu sahaja. Apa yang jelas, mimpi kosong itu tidak berpijak pada bumi yang nyata.

Bahkan sebaliknya, hubungan realiti diantara Tun Mahathir dengan Si Ketua Penipu tu mahupun keluarganya sangat mustahil untuk mencapai tahap berbaik - baik seperti sebelum ini.

Takkan mungkin ahli keluarga Si Ketua Penipu tu akan dapat memaafkan kesalahan yang telah dilakukan oleh Tun Mahathir terhadap mereka selama hari ini. Nak pulak 18 tahun yang lalu.

Maka sebab itu sehingga ke hari ini, ahli keluarga Si Ketua Penipu tu dilihat masih lagi bersikap 'dingin' terhadap idea untuk mewujudkan kerjasama Politik dengan Bekas Perdana Menteri itu.

Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila sebilangan besar ahli keluarga Si Ketua Penipu tu terlibat dalam satu forum yang senagaja dianjurkan bagi membangkitkan semangat reformasi.

Forum 'Detik Tercetusnya Reformasi' itu diadakan di Kelana Jaya malam semalam kebanyakkannya mengimbau saat 'kekejaman' yang telah dilakukan oleh Tun Mahathir terhadap keluarga Si Ketua Penipu tu.

Antara pengisian yang disampaikan pada malam itu, salah seorang anak kepada Si Ketua Penipu tu mencoretkan kisah detik hitam yang terpaksa dilaluinya sekitar 18 tahun yang lalu.
"Pada malam itu kami dilarang masuk ke rumah , tapi saya tendang kon FRU, saya lari masuk dan melihat papa dan ada polis sekitar 20 anggota, saya sangat terkejut, papa kemaskan barang dalam beg beliau.
"Saya tanya papa nak pergi mana? Kenapa papa perlu dirampas‎, kemudian kami semua turun dan dimasukkan ke dalam sebuah van bersama Anwar, kami dibawa ke Balai Polis Bukit Aman.
"Namun di pertengahan jalan, Anwar diambil dan dibawa oleh kereta lain, dan kami terpisah‎ dengan menaiki van itu...kami jumpa ayah di sana," kata Nurul Nuha dalam forum Detik Tercetusnya Reformasi di Kelana Jaya, malam ini.
Yang anehnya, kenapa dalam pada ketika ada pihak dari dalam PKR tu cuba nak menjalinkan kerjasama Politik dengan Tun Mahathir, ada pulak yang cuba mengingatkan kekejaman yang telah dilakukannya?

Ternyata, tindakan mengimbau semula detik hitam yang telah dilalui oleh keluarga Si Ketua Penipu tu membuktikan yang mereka tidak merestui kerjasama Politik yang cuba dijalinkan. Nak pulak jika kerjasama itu hanya untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi orang lain!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. India Muslim kerala tu dah tiada gigi. Tarok saja lah

    BalasPadam
  2. Anwar...jgn prcaya sama itu org ye...nanti kau susah plk. Kesian penyokong mu yg dah bnyk berkorban.

    BalasPadam
  3. Huda...berpijaklah dibumi nyata..sentiasa berdoa mohon pd ALLAH..supaya memberi petunjuk pd papa kamu agar nafsu sex nya yg cenderung pd kaum sejenis tu hilang..insyaalah doa seorang anak akn dimakbulkan.

    BalasPadam
  4. Berhati hati lah wahai anwar sekeluarga dengan manusia tanpa wajah ni...dia akan lakukan apa saja utk mencapai cita2 nya...kalau dia manusia punya wajah mana mungkin ia terhegeh2 pergi jumpa dgn manusia yg pernah di aniayainya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping