Isnin, September 26, 2016

"Cuba kalau diorang datang tempat kita, berceramah atas pentas kita, pijak semut pun tak mati bro!!!" Demikian luahan penyokong PAS terhadap kenyataan yang dibuat oleh PKR sebelum ini.

Jika sebelum ini, PKR melalui Pengarah Pilihan Rayanya, Saifuddin Nasuition membuat tuduhan terhadap PAS dengan menyatakan parti itu kerap kali menjadi Pengkhianat kepada mereka.

Kenyataan Saifuddin itu dibuat sewaktu majlis sambutan setahun penubuhan parti PAN yang telah diadakan di Johor baru - baru ini dalam satu sesi soal jawab bersama dengan para hadirin.

Namun, kenyataan dari pemimpin PKR itu telah disangkal oleh Naib Presiden PAS yang mendakwa ianya hanya mengundang pergaduhan diantara kedua - dua parti pembangkang itu.

Perkara yang sama juga turut dinyatakan oleh penyokong PAS yang turut mencabar Saifuddin untuk melakukan perkara yang sama ketika menghadiri sesi ceramah bersama dengan PAS.

"Kalau Si Saifuddin tu berani, suruh dia ulang benda yang sama (menuduh PAS sebagai Pengkhianat) didepan penyokong - penyokong kita (PAS). Tengok berani atau tidak dia nak ulang."

Apa yang pasti, tindakan yang dilakukan oleh pemimpin PKR itu bukan sahaja dianggap sebagai satu Penghinaan yang cukup jelas dan nyata terhadap PAS secara terang - terangan.

Malah ianya mencerminkan wajah sebenar pimpinan PKR yang sememangnya suka mengamalkan Politik 'Main Tikam Belakang' sebab terlalu terpengaruh dengan perangai haramjadah Si Ketua Penipu tu yang memang terkenal dengan sifat sedemikian!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping