Khamis, September 15, 2016

Memang tidak dinafikan. Untuk sekian kalinya, Si Ketua Penipu tu 'Berjaya' memalukan barisan peguam handalan yang telah diupah untuk mempertahankan kemaluannya selama hari ini.

Jika sebelum ini, Si Ketua Penipu tu telah mengambil tindakan mengupah hampir puluhan orang Peguam yang dianggap mampu untuk membela maruahnya dari disumbat ke dalam penjara.

Sebagai rekod, Si Ketua Penipu tu pernah menggunakan khidmat seramai 14 orang peguam untuk mengendalikan tuduhan kes liwat terhadap Bekas Pembantu Peribadinya sebelum ini.

Namun malangnya, tidak ada seorang pun peguam upahan Si Ketua Penipu tu mampu untuk mengelakkan dia dari dipenjara atas kesalahan meliwat bekas pembantu peribadinya itu.

Ternyata, peguam - peguam kepercayaan Si Ketua Penipu tu GAGAL untuk mewujudkan keraguan bagi membuatkan mahkamah menggugurkan dakwaan terhadap Bekas Ketua Pembangkang itu.

Sebaliknya, peguam - peguam upahan Si Ketua Penipu tu telah ditumpaskan dengan fakta serta bukti dan juga saksi yang cukup berkaliber yang akhirnya membuatkan Si Ketua Penipu tu meringkuk dalam penjara.

Malah, Bekas Ketua Peguam yang telah diupah oleh Si Ketua Penipu tu sendiri mengakui bahawa perlakuan liwat itu bernar - benar berlaku seperti mana yang telah didakwa sebelum ini.

Tak kira la sama ada peguam itu mendiang Karpal Singh mahupun Ketua Peguam baru, Gopal Sri Ram membuat pengakuan tersebut sewaktu perbicaraan kes liwat Si Ketua Penipu tu.

Maka, keadaan itu membuatkan Si Ketua Penipu tu mula menjadi tak tentu arah. Nak pulak apabila anak buahnya sendiri, sama ada N. Surendran atau pun Si Tipah Koyak tu GAGAL membebaskannya.

Jadi, terpaksa la Si Ketua Penipu tu bergantung harap kepada bantuan orang luar yang Negara asalnya memang membenarkan rakyat mengamalkan kebebasan seks untuk membebaskannya dari dipenjara.

Secara tidak lansung, tindakan Si Ketua Penipu tu membuktikan bahawa peguam yang ada di Malaysia ni semuanya ibarat 'Tong Sampah' belaka sebab mereka GAGAL membebaskan dia.

Dan ianya juga membuktikan kredibiliti Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah sebagai seorang peguam memang tidak dapat ditandingi sehingga terpaksa Si Ketua Penipu tu panggil orang luar untuk membantu dia bebas dari jenayah moral yang telah dilakukan!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Klu anwar betul2 buat kerja tu dia mungkin blh cari alasan di dunia tpi di mahkamah akhirat akan terbukti jua...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping