Selasa, Oktober 04, 2016

Heh! Nampak gayanya, bila 'kasih' yang cuba dipancing oleh puak Pakatan Haprak ni tak mencapai sasaran, maka mula la diorang cuba nak memperlekehkan PAS secara terang - terangan.

Jika dibaca dari satu sudut, kenyataan dari NGO yang Pro Pakatan memang nampak sangat yang diorang cuba menyindir pendirian PAS berhubung isu perhimpunan Bershit yang bakal diadakan nanti.

Cuma tinggal lagi, diorang cuba untuk tidak membuat kenyataan itu secara terus terang. Sebaliknya diorang menyatakan bahawa pendirian PAS itu "Memang Sudah Dijangka" sejak dari awal.

Umum mengetahui bahawa persepsi puak Pakatan Haprak tu terhadap PAS pada ketika ini agak skeptikal dimana mereka mendakwa PAS sekarang sedang 'Bermesra-Mesra' dengan UMNO.

Maka, sudah pasti pendirian yang dibuat oleh PAS yang jelas menyatakan bahawa mereka tidak akan menyertai perhimpunan Bershit itu mempunyai kaitan dengan persepsi yang cuba dijaja.

Namun IRONIKnya, kenyataan Pengerusi Bershit ini jelas menunjukkan bahawa mereka lupa bahawa PAS merupakan pemangkin asal kepada gerakan yang diterahuinya pada ketika ini.

Mungkin Si Maria Chin ni lupa bahawa PAS yang memainkan peranan utama dan menjadi penganjur kepada perhimpunan Bershit 1 sebelum Pilihan Raya Umum ke 12 diadakan sebelum ini.

Kemudian baru gabungan Bershit ini diambil alih oleh NGO yang jelas mempunyai kepentingan Politik Peribadi dalam Pakatan dengan mempergunakan slogan 'Kebebasan Hak Bersuara'.

NGO yang Pro Pakatan Haprak tu menjaja dakyah pembohongan kononnya agenda utama mereka adalah untuk mewujudkan Pilihan Raya yang lebih 'Telus', 'Bersih' dan 'Adil' di Malaysia.

Walhal, bila puak Pakatan Haprak tu menang dalam Pilihan Raya Umum yang lalu, takde pulak diorang dakwa ianya berlaku dalam suasana yang tidak adil, tidak telus dan tidak Bersih.

Bahkan sewaktu Si Nurul Izzah menang dalam Pilihan Raya Umum ke 13 yang lalu melalui manipulasi demokrasi dengan menabur fitnah terhadap calon Barisan Nasional, Bershit hanya mendiamkan diri.

Itu membuktikan bahawa gabungan NGO yang mendakwa diri mereka sebagai pejuang 'Keadilan', 'Ketelusan' dan 'Bersit' ini hanya layak digelar sebagai 'Sampah'. Dasar perjuangan mereka hanya demi menjaga kepentingan Politik Peribadi Pakatan Haprak tu je semata - mata!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Apa nak hairan. Yg menganjur tu pun semuanya otak penuh dgn shit.Baik yg jantan atau yg betina nya. Nyah kamu semua bershit lahanat,kamu semua xlayak tinggal dinegara ini..Balik tongsan naik tongkang biar mampus.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping