Isnin, Oktober 03, 2016

Kalau dibaca kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Mak Lampir ni, nampak sangat yang dia cuba memberikan gambaran seolah - olah Presiden PPBM tu sendiri yang terhegeh - hegeh sebenarnya.

Walhal kata Si Mak Lampir tu, takde pun mereka dari kalangan Pakatan Haprak tu yang suruh Muhyiddin jadi orang tengah untuk berunding dengan PAS supaya bekerjasama dengan mereka.

Sebaliknya, Muhyiddin Yassin sendiri yang menawarkan diri untuk mengadakan rundingan dengan PAS bagi memastikan Pakatan Haprak tu tak bertembung sesama mereka dalam PRU akan datang.

Dalam erti kata lainnya, Si Mak Lampir tu nak menggambarkan seolah - olah Muhyiddin Yassin ni hanya sekadar nak menunjukkan komitmen dia kepada puak Pakatan Haprak tu sahaja.
"Bila (Tan Sri) Muhyiddin datang dan membentuk parti baru dengan tekad bahawa dia hendak pastikan satu lawan satu. 


"Mungkin ada sedikit kesulitan dan kepayahan bila berurusan dengan PAS jadi dia mengambil tanggungjawab itu untuk berbincang dengan PAS agar berunding bagi memastikan satu lawan satu," katanya dalam temubual eksklusif dengan Antarapos baru-baru ini.
Namun hakikatnya, apa yang dilakukan oleh Muhyiddin Yassin tu hanya sekadar nak menjaga periuk nasi dia sendiri je. Maka sebab itu dia sanggup panjat pentas ceramah PAS baru - baru ni.

Kalau Muhyiddin Yassin tak buat macam tu, belum tentu dia sendiri akan menang dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang memandangkan parti dia sendiri takde kerusi nak bertanding.

Jadi, tak payah la Si Mak Lampir tu nak berlagak tak tentu arah dan memberikan gambaran kononnya Muhyiddin Yassin tu buat rundingan tu untuk puak Pakatan Haprak tu. Sebaliknya, Muhyiddin Yassin tu hanya sekadar nak menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Ph pun tahu tanpa Pas payah nak tawan Putrajaya.

    BalasPadam
  2. Boleh pakai ke cakap Mak Lampir ni? Itu hari sokong sangat Moiden tu, tapi hari ini lain pulak kenyataannya. Dia ni kalau masuk bilik air kena bayar RM2.00 dari kebiasaannya 20sen kerana kuat kencing.

    BalasPadam
  3. betul ke dia ckp mcm tu? Dia wasap kat hang ka?..hang saje je kot sbb tadak modai lain..!

    BalasPadam
  4. Pakatan ok sahaja, tukang laganya biasalah dapat dedak

    BalasPadam
  5. Tak yah le siarkan, kekal dayus

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping