Isnin, Oktober 03, 2016

Hahaha!!! Nak terguling - guling baca kecaman yang dibuat terhadap pengumuman yang dikeluarkan oleh orang yang pernah dilabelkan sebagai 'Pelacur' oleh Si Ketua Penipu tu sebelum ini.

Puas la orang maki hamun dan mempertikai kenapa "Pelacur Si Ketua Penipu" tu mengambil tindakan sedemikian sedangkan perkara itu memang boleh dijangka sejak dari awal lagi?

Soalnya, adakah tindakan mempertikaikan tindakan Si Ezam tu wajar dilakukan? Tidakkah ianya sama seperti meludah ke langit yang akhirnya hanya akan terkena pada batang hidung sendiri?

Bagi sesetengah pendapat, tindakan Si Ezam tu tak perlu nak dipertikaikan sangat. Lagi pun, kewujudan dia dalam UMNO selama hari ni pun tidak memberi sebarang kesan kepada parti.

Kot kalau dia ada pun selama hari ini tak membantu UMNO. Bahkan sejak dia menyertai UMNO, berapa orang sangat pemimpin atau pengikut PKR yang turut mengikut jejak langkah dia?

Cuba tanya dia secara terbuka, berapa ramai orang PKR yang dia bawak masuk dalam UMNO? Berapa ramai dikalangan ahli PKR yang menurut jejak langkah dia sejak tahun 2008.

Kot kalau dia kata dia memperjuangkan 'Anti Rasuah' sebelum menyertai UMNO, apa yang dia perkatakan mengenai dakwaan salah laku yang dilakukan oleh pemimpin PKR selama hari ini?

Takde menda juga kan? Jadi, untuk apa nak dikecohkan sangat dengan pengumuman yang dibuat oleh Si Ezam tu sebenarnya? Macam yang diperkatakan tadi, dia ada pun tak membantu. Kot kalau dia keluar pun, lagi bagus!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Keluar masuk UMNO umpama menukar baju bagi sesetengah orang yg hanya mementingkan agenda peribadi. Rakyat tak sepatutnya menyokong orang seperti ini yg tiada sekelumit pun perjuangan yg konsisten untuk kebaikan rakyat.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping