Jumaat, Januari 27, 2017

Heh! Memang semakin bertambah bercelaru puak Pakatan Haprak ni. Nampak sangat yang diorang ni kemaruk tak tentu arah dan terlalu taksub dengan Si Ketua Penipu tu sehingga dianggap sebegitu 'Maksum'.

Kalau sebelum ini, ada yang mendakwa Si Ketua Penipu tu sebagai 'Penyelamat' kepada bangsa di Malaysia ni. Bahkan dia juga pernah dianggap sebagai 'Imam Mahdi' yang mahu selamatkan umat Islam.

Kali ini, Si Ketua Penipu tu disamakan pulak dengan Nabi Yusuf. Kiranya tinggi betul taraf Si Ketua Penipu tu sampai tahap nak disamakan dengan seorang Nabi. Punya hebatnya permainan Politik diorang.

Tak heran sangat la kalau Si Nurul Izzah tu yang anggap Si Ketua Penipu tu sama dengan Nabi. Bapak dia sendiri, mesti la dia nak letak pada kedudukan yang tinggi. Tapi, takkan sampai tahap sama dengan Nabi?

Dalam kenyataan hari ini, Si Nurul Izzah tu berkata, nasib yang menimpa Si Ketua Penipu tu sama dengan pengalaman Nabi Yusuf yang telah menjadi mangsa fitnah seperti mana yang termaktub dalam Al-Qur'an.

Puteri sulung kepada Si Ketua Penipu tu membuat dakwaan sedemikian sebagai merujuk kepada kenyataan yang telah didedahkan oleh Saiful Bukhari melalui laman Facebooknya semalam.
"Jelas Saiful memfitnah Datuk Seri Anwar Ibrahim. Jelas juga, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan keluarga menderita dengan fitnah ini. Nasib Datuk Seri Anwar Ibrahim hampir sama dengan nasib Nabi Yusuf. Kisah al-Quran menggambarkan Nabi Yusuf minta dia dibersihkan dari fitnah," kata Izzah.
Baik. Sekiranya benar Si Nurul Izzah tu nak membersihkan nama bapa dia dan mendakwa kenyataan yang dibuat oleh Si Saiful tu hanya satu fitnah, maka dia perlu membuktikannya secara terang - terangan.

Ambik la tindakan yang sewajarnya. Saman la Si Saiful tu di mahkamah bagi membuktikan bahawa kenyataan itu hanya sekadar fitnah semata - mata. Bukannya keluarkan kenyataan dan nak samakan nasib Si Ketua Penipu tu dengan Nabi Yusuf pulak!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping