Khamis, Januari 05, 2017

Hehehe!!! Nampak gayanya parti Ternakan DAPigs ni masih lagi cuba nak memperdayakan rakyat dengan menafikan hubungan akrab mereka dengan parti yang dianggap sebagai 'Abang Besar' dalam Pakatan Haprak tu.

Nafi la semahu mereka. Tapi hakikatnya, puak parti PAN tu tidak akan dapat mengelirukan rakyat dengan penafian tersebut kerana apa yang dipamerkan secara terbuka memang sudah cukup jelas.

PAN selama hari ini dilihat lebih tunduk kepada kehendak serta kemahuan DAPigs yang ternyata tidak sehaluan dengan PAS sehingga menyebabkan parti itu tersingkir dari gabungan parti pembangkang.

Bahkan, peranan PAN yang selama ini dilihat menjadi 'Ternakan DAPigs' juga sering kali terserlah apabila pemimpin parti itu kerap tampil mempertahankan DAPigs dari diserang oleh pihak musuh.

Malah, PAN juga turut serta melabelkan PAS sebagai Pengkhianat kepada Pakatan apabila parti itu enggan menyertai gabungan pembangkang bagi menghadapi Pilihan Raya Umum yang akan datang.

Namun dalam kenyataan yang dibuat sebelum ini, Setiausaha Agung PAN sekali lagi tampil menafikan hakikat bahawa partinya itu merupakan alat kepada DAPigs seperti yang didakwa selama hari ini.

Katanya, dakwaan yang mengatakan bahawa PAN merupakan alat kepada DAPigs adalah berniat jahat dan hanya sekadar fitnah semata - mata malah ia turut dianggap sebagai satu tuduhan tanpa fakta.
“Kami adalah parti Islam yang tak mungkin diperalatkan oleh mana-mana pihak.
“DAP merupakan sebuah parti demokratik yang memperjuangkan nasib rakyat malah mereka juga telah menjadi mangsa tohmahan rasis sejak dari dulul lagi,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian.
Sebelum ini, Ketua Penerangan Dewan Ulama PAS mengeluarkan kenyataan dengan mendakwa PAN hanya diibaratkan seperti ‘penyapu’ berikutan kesungguhan mereka mempertahankan DAPigs khususnya dalam agenda memperkasakan RUU 355.

Pokok pangkalnya, penafian yang dibuat oleh Setiausaha Agung PAN itu hanya sekadar satu justifikasi terhadap tindakan yang telah mereka lakukan selama hari ini. Hakikatnya, PAN hanya sekadar sebuah parti yang sanggup tunduk dan patuh kepada kemahuan DAPigs!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. PAN bukan barua DAPigs la... PAN cuma pengkhianat bangsa dan agama...

    BalasPadam
  2. melayu yg sanggup gadai maruah... demi sesuap nasi...

    BalasPadam
  3. Nafilah 1000 kali pun tpi rakyat semakin dapat menilai siapa Pan dan Dap. Dah bnyk buktinya...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping