Khamis, Januari 26, 2017

Kalau betul rasa tak nak bergabung atau menjalinkan kerjasama dengan PAS, buat apa lagi pemimpin parti PPBM ni mengabihkan masa diorang tak tentu arah? Teruskan la bersekongkol dengan puak Pakatan Haprak tu.

Untuk sekian kalinya, pemimpin PPBM ni mula menonjolkan keegoan mereka secara terbuka apabila menyatakan bahawa mereka bukannya nak sangat menjalinkan hubungan kerjasama Politik dengan PAS.

Perkara itu jelas apabila Naib Presiden PPBM tu mendakwa partinya tidak terlalu teruja untuk bekerjasama dengan PAS bagi menghadapi Pilihan Raya Umum yang akan datang menentang Barisan Nasional.
“Bukan kita (PPBM) nak sangat (kerjasama) dengan dia. Dia (PAS) pun bukan nak sangat dengan kita. Tapi ini kumpulan pembangkang (jadi) kalau kita kerjasama ada kebaikkan.
“Tetapi kalau dia (PAS) fikir tidak guna buat kerjasama dengan kita, lantaklah. Kita tidak peduli, kita boleh teruskan (kerjasama dengan Pakatan Harapan) sebab kita satu pertubuhan yang kuat. Jangan fikir dia (PAS) sahaja yang kuat,” katanya.
Tapi IRONIKnya, kenapa sehingga ke hari ini masih ada dikalangan pemimpin parti PPBM tu yang terhegeh - hegeh mengharapkan sokongan dari PAS dengan alasan Takut berlakunya pertandingan 3 penjuru?

Kot kalau PPBM rasa diri mereka hebat sangat, kuat sangat dan mampu untuk bertapak dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang, buat apa lagi diorang cuba nak memancing PAS agar menyertai Pakatan?

Secara tidak lansung, kenyataan yang dianggap sombong dan angkuh dari pemimpin PPBM ini membuktikan yang diorang sendiri masih tidak yakin dengan kemampuan mereka sendiri. Maka sebab tu masih ada pemimpin PPBM yang terhegeh - hegeh tayang muka dalam program PAS!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping