Selasa, Januari 03, 2017

Hahaha!!! Mungkin dek kerana kurang mendapat sambutan membuatkan parti BARUA DAPigs ni terpaksa mengambil langkah dengan mengadakan promosi bagi menggelakkan orang ramai menyertai parti itu.

Mesej yang kini mula menjadi viral didalam laman media sosial terutama yang tersebar melalui aplikasi Whatsapp menarik perhatian ramai apabila ada yang memberikan persepsi negatif terhadap tindakan tersebut.

Ramai dikalangan pengkritik PAN mendakwa parti itu sedang berada dalam keadaan terdesak sehingga terpaksa 'Menurunkan Harga' dan memberi 'Diskaun Keahlian' kepada orang ramai.
"Amanah telah membuat promosi untuk kempen jadi ahli bermula September 2016 - Disember 2016 iaitu yuran keahlian diturunkan dari RM 10 kepada RM 2 sahaja.
"Oleh itu, sebelum tarikh promosi habis, jangan ketinggalan untuk mendaftar sebagai ahli hari ini juga. Jangan tangguh - tangguh, hari ini juga. Ya hari ini juga," petikan dari mesej yang disebarkan.
Dalam erti kata lainnya, parti Ternakan DAPigs itu membuktikan bahawa parti itu sedang berada dalam ketandusan ahli sehingga terpaksa membuat promosi sedemikian secara terbuka.

IRONIKnya, tindakan itu tidak seperti mana yang mereka gambarkan selama hari ini dimana para pemimpin parti Ternakan DAPigs itu selalu membanggakan diri mereka secara terang - terangan.

Malah, ianya juga membuka kemaluan parti itu yang selama ini menyangka mereka dapat menarik keahlian dari PAS secara beramai - ramai. Tapi ternyata, hakikatnya parti Ternakan DAPigs tu jelas tidak mendapat sambutan dari kalangan rakyat!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping