Isnin, Januari 16, 2017

Heh! Jawapan yang cukup 'Pathetic' bagi seorang yang tak sedar diri! Hanya itu sahaja jawapan yang boleh diberikan terhadap pemimpin parti PPBM yang telah digugurkan dari jawatan Ketua Srikandi ni.

Nama je Srikandi. Tapi hakikatnya, nak membersihkan nama dia sendiri pun dia tak mampu nak buat. Sebaliknya, dia hanya sekadar memberikan alasan yang sama taraf dengan Longkang Azmin di Selangor tu sahaja.

Setelah sekian lama, isu berkaitan dengan skandal lendir yang didakwa ada kaitan dengan dia dibangkitkan didalam laman media sosial sehingga menjadikannya salah satu topik hangat dikalangan rakyat.

Tapi malangnya, baru hari ini dia nak menjelaskan perkara tersebut didalam media sambil membuat dakwaan kononnya dia hanya mendiamkan diri kerana ianya tidak mempunyai bukti yang kukuh.
"Selagi tidak ada bukti, saya tidak akan berkata apa-apa sebab saya tidak nampak asas bahawa saya terlibat hal tersebut. Oleh sebab itu saya mendiamkan diri dan tidak memberi sebarang kenyataan berkenaan hal tersebut," katanya dipetik Sinar Harian.
Dalam masa yang sama, bekas Ketua Srikandi parti PPBM itu juga sempat mendabik dada mendakwa kononnya sokongan rakyat terhadap dirinya semakin kian bertambah sejak nama dia muncul dalam Politik tempatan.
"Bagi saya ia tidak mengejutkan, kerana mungkin kehadiran saya dalam politik negara maka saya dikaitkan dengan hal tersebut. Tetapi ia tidak langsung menjatuhkan saya. Malah sokongan rakyat akar umbi makin  bertambah kuat kepada saya," katanya.
IRONIKnya, jika dia kata dia mendapat sokongan dari kalangan rakyat, kenapa dia digugurkan dari jawatan Ketua Srikandi tu atas alasan dia tidak mencapai sasaran serta tidak layak untuk menjawat jawatan tersebut?

Tambah menghairankan ialah jika sekiranya dakwaan berkaitan dengan isu skandal Lendir itu tidak mempunyai bukti yang kukuh dan dianggap sebagai fitnah, kenapa dia tidak melaporkannya kepada pihak Polis bagi membersihkan nama dia secara terbuka!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping