Ahad, Januari 15, 2017

Wow!!! Besar betul dosa PAS dikaca mata Si Mahfuz Bean tu hanya semata - mata kerana parti itu tidak menghantar walaupun seorang wakil untuk menghadiri Majlis Perasmian parti PPBM malam semalam.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan hari ini, Si Mahfuz Bean tu secara terbuka mempertikai tindakan pemimpin partinya yang tidak menghantar wakil untuk turut serta menghadiri majlis tersebut.

Malah, menurut kata Si Mahfuz Bean, tindakan yang dilakukan itu boleh memburukkan keadaan kerana tidak mahu menjalin kerjasama bersama pembangkang yang lain seperti yang dimahukan rakyat.   
"Saya kira adalah tidak wajar untuk PAS tidak menghantar wakil mereka ke dalam majlis pelancaran (PPBM). 
"Kerana ini akan dilihat dengan satu sudut pandang oleh masyarakat dan rakyat seolah PAS mahu memencilkan diri daripada satu kelompok 'grand coalition' dikalangan parti-parti pembangkang yang ada ini. 
"Jadi saya kira dengan tidak menghantar wakil kepimpinan tertinggi parti itu satu langkah yang silap," katanya yang ditemui selepas majlis pelancaran parti berkenaan malam tadi.
Si Mahfuz Bean tu juga turut melemparkan persoalan kepada PAS, adakah parti itu masih belum membuat keputusan untuk menjalin kerjasama dengan PPBM sehingga memutuskan untuk tidak menghantar wakil mereka.

Dalam pada itu, Si Mahfuz Bean tu juga memberitahu bahawa kehadirannya ke majlis perasmian parti PPBM itu kerana mendapat jemputan dan atas dasar kapasiti peribadi, bukannya mewakili PAS.
"Saya dijemput oleh Setiuasaha Agung PPBM melalui emel dan saya datang pada hari ini. Saya tidak maklum kepada parti," katanya.
Tapi apa yang jelas, tindakan yang dilakukan oleh Si Mahfuz Bean tu bukannya satu perkara yang baru bagi pengikut dan juga Ahli PAS. Sejak kebelakangan ini pun, dia suka ambik tindakan sendiri.

Dalam erti kata mudahnya, Si Mahfuz Bean tu sekarang ni lebih 'Ghairah' menonjolkan dirinya sebagai pemimpin Pakatan dan cenderung membelakangkan pendirian parti serta mempamerkan sifat Pengkhianat dia secara terang - terangan!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Sebok je wakil rakyat yg bakal kalah

    BalasPadam
  2. Buta ke bodoh admin ni, ibrahim man yg datang tu alien ke..

    Bingai punga blogger

    BalasPadam
  3. Yang BUTA dan BODOH tu Mahfuz. Blogger ni cuma memetik kenyataan yang dibuat oleh Mahfuz. Semua portal pembangkang pun lapr kata wakil PAS tak dapat.

    Yang Bingai tu, Tanpa Nama 5:55 PTG sebab tak baca habis. Jangan la Bingai sangat Tanpa Nama 5:55 PTG. Kot ye pun nak jadi Penjilat Mahfiz Bean ni, jangan la sampai memalukan diri sendiri.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping