Ahad, Januari 15, 2017

Heh! Siapa sangka. Ayat ini keluar dari mulut seorang pemimpin yang pada suatu ketika dahulu mendabik dada mendakwa kononnya dia seorang ahli yang Totok kepada UMNO seumur hidupnya.

Siapa yang dapat menduga, pemimpin yang pada suatu ketika dahlu pernah berikrar yang dia tidak akan meninggalkan UMNO walau digugur jawatan sekalipun akan mengucapkan kata - kata sedemikian.

Jika pada ketika itu, dia juga pernah menyatakan kesediaan untuk menjadi seorang pejuang yang sama seperti Khalid Al-Walid, walaupun dipecat, namun dia tetap tidak akan lari dari perjuangan UMNO.

Tapi ternyata, kata - kata seorang pemimpin seperti ini memang tak boleh pakai. Ayat yang dia ucapkan pada suatu ketika dahulu, kini seolah - olah tidak memberi sebarang makna kepada dirinya sendiri.

Jadi, bagaimana mungkin pemimpin seperti ini boleh diberi kepercayaan oleh rakyat sedangkan dia sendiri pun sanggup membelakangkan lafaz ikrar yang telah dinyatakan secara terbuka?

Hakikatnya, kewujudan pemimpin seperti inilah yang membuatkan rakyat dari kalangan anak muda terutamanya semakin muak dan menyampah nak mendekatkan diri dengan Politik. Pendirian pemimpin seperti inilah yang menjauhkan mereka.

Maka terbukti pesanan dari orang tua - tua dulu, jangan diagungkan sangat dengan pemimpin Politik ni. Kelak suatu ketika nanti apabila dia berpaling tadah, semua kenyataan yang pernah dibuat semuanya hanya ibarat sama seperti debu semata - mata!!!
Categories:

5 ulasan:

  1. TERIMA KASIH kerana hari-hari kamu tayang logo party
    BERSATU. Baguslah tu.................hahahaha
    Teruskan usahamu yang murni.

    BalasPadam
  2. Jawab dulu isu 'skendal lendir '..baru boleh talkinkan orang...kalau tidak nanti pak imam celup ni yg kene talkin...good example of kaum munafik...

    BalasPadam
  3. Pribumi BERSATU Malaysia tetap dihati.
    Lagi dikutuk.
    Semua keluargaKu meninggal UMNO.
    Bagus pro-BN. kutuk, fitnah, mengata sudah jadi darah daging.
    Selamat tinggal UMNO.
    Bye bye UMNO.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Elok pun bye bye...kita xmahu orang yang rapuh iman...'paku dulang paku serpih..mengata orang kamu yg lebih'...fitnah xfitnah..suruh je pak imam celup pagoh tu saman..apa tunggu lagi...ini soal maruah...im sure bini dan anak2 dia aib sangat2 dgn skendal lendir bapak dia....

      Padam
  4. Nak tanding kat mana...pru dah tak lama...klu kat pagoh....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping