Selasa, Februari 07, 2017

Dalam pada dia cuba nak sembunyikan ke-GAGAL-an dia memujuk PAS supaya kembali bersama Pakatan, maka terpaksa la Si Menteri Besar Selangor ni 'Main Wayang' memuji tindakan PPBM.

Jika sebelum ini, ramai dikalangan puak Pakatan Haprak tu sendiri melihat yang Si Menteri Besar Selangor ni masih cenderung memberi sokongan kepada PAS walaupun parti itu tidak bersama Pakatan.

Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila Si Menteri Besar Selangor tu dilihat tidak mengendahkan lansung desakan yang telah dibuat oleh DAPigs dan PAN untuk menyingkirkan PAS.

Sebaliknya, Si Menteri Besar Selangor tu dilihat masih enggan berganjak dari keputusan yang telah dibuat untuk mengekalkan PAS sebagai sebahagian daripada pentadbiran Rejim Pakatan di Selangor.

Ramai yang berpendapat, Si Menteri Besar Selangor tu terus cuba untuk mendekati PAS dan memujuk parti itu agar kembali menjalinkan kerjasama Politik dengan puak Pakatan Haprak tu.

Ini kerana Si Menteri Besar Selangor itu sebelum ini memang dilihat cukup rapat dengan PAS sehingga menyebabkan dia mampu untuk merampas jawatan Menteri Besar dari Presiden partinya sendiri.

Malah kedudukan serta jawatan yang disandangnya pada ketika ini adalah hasil daripada bantuan PAS yang enggan terjebak dengan agenda perlaksanaan Langkah Kajang yang direncanakan oleh Rafizi.

Maka, atas dasar itu, ramai yang menyifatkan Si Menteri Besar Selangor itu terhutang budi dengan PAS sehingga menyebabkan dia keberatan untuk menggugurkan PAS dari pentadbiran Rejim pimpinannya.

Namun ternyata, hubungan rapat Si Menteri Besar Selangor itu dengan PAS tidak mampu membuatkan dia mempengaruhi parti itu agar mengubah pendirian yang telah dibuat sebelum ini.

Ke-GAGAL-an Si Menteri Besar Selangor tu mula dilihat apabila PAS tetap mahu meletakkan calon bagi Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Kangsar dan Parlimen Sungai Besar sebelum ini.

Bahkan dia juga dilihat mula kecewa dengan kedegilan PAS apabila mendakwa parti itu mengamalkan dasar Politik 'Kuku Besi' dalam satu kenyataan media yang dikeluarkan secara terbuka baru - baru ini.

Jadi, tak heran la kenapa hari ini Si Menteri Besar Selangor tu mengeluarkan kenyataan bahawa partinya mengalu - alukan usaha pemimpin PPBM untuk menjalinkan kerjasama dengan PAS. Sebab selama hari ini, dia GAGAL untuk melaksanakannya!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. PAS ibarat betina garit yang materialistik.
    Nak buat macam mana kalau dia dah pilih nak terima pinangan
    bilyawan yang dah tua ganyot umor 60 tahun.
    Ucap jelah selamat berbahagia, semoga kekal hingga ke Jannah.
    Harap jangan bercerai talak tiga kalau si bilyawan
    jatuh sengkek atau gagal to perform!.....hehehe

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping