Rabu, Mac 22, 2017

Wow! Hahaha!!! Hebatnya Si Guan Eng ni. Lepas dikaitkan dengan dua kes rasuah yang melibatkan pembelian rumah banglow mewah Terlajak Murah, tiba - tiba Ketua Menteri Pulau Pinang tu jadi Insaf?

Tiba - tiba je Si Guan Eng tu boleh berubah menjadi seorang yang sangat 'Alim' dan ada hati nak mengajar PAS mengenai Dosa dan Pahala kerana menyebarkan fitnah terhadap kepimpinan DAPigs.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini, Si Ketua Menteri Pulau Pinang itu mengecam tindakan PAS dan mengingatkan parti itu mengenai dosa membuat Fitnah dalam agama Islam.
“Pas juga serupa, fitnah jahat macam MCA, untuk Pas takkan mereka tidak tahu apa dosa fitnah itu?” ujar Lim Guan Eng dalam temubual Ubah TV secara langsung malam tadi.
Menurut Guan Eng, dia tidak hairan kalau parti komponen BN seperti MCA mengkritik pihaknya memberi bantuan kepada orang Islam namun perkara yang sama juga dilakukan oleh PAS.

Kiranya, kenyataan Si Guan Eng tu cuba memberikan gambaran seolah - olah PAS hanya sebuah parti yang mempergunakan Islam demi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri.

Apa yang jelas, Si Tokong DAPigs tu cuba nak memperlihatkan dirinya sebagai seorang yang MAKSUM dan SUCI dengan memberikan kenyataan sedemikian sehingga dia lupa dosa dirnya sendiri.

Si Guan Eng tu lupa bahawa dia juga tidak lari dari menabur fitnah terhadap PAS yang didakwa bersekongkol dengan UMNO tanpa sebarang bukti yang kukuh sejak kebelakangan ini.

Pokok pangkalnya, Si Guan Eng tu tidak la sebaik mana sangat pun untuk memberi peringatan kepada PAS. Malah dia bukan orang yang layak berbicara soal dosa dan pahala ni sedangkan dalam masa yang sama, hidup dia pun masih bergelumang dengan dosa!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping